Kişilik & Karakter İnsanların hakkına girer misiniz? Bu konuda ne kadar dikkatlisiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Hakka girermisiniz Güncellemeler+1 yıl Hakkına* İnsanların hakkına girer misiniz? Bu konuda ne kadar dikkatlisiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayır ben girmem.. vicdan azabı çekmek istemediğim ve zaten kötülük sevmediğim için.. ama çoğu kişi giriyor kul hakkında 1 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Bir insanın hakkın na girmek bir insanın en dikkat etmesi gereken çok önemli bir konu çok dikkat edilmeli ve asla yapılmamalı. 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Cok haklisin cok dikkaet etmek gerekir bu konulaea Yorumla Soran +1 yıl Konulara* Yorumla Boğaalfa +1 yıl Yazdım zaten bende Yorumla Soran +1 yıl Tamam bende sana hakk veriyorum iste Yorumla Boğaalfa +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
neoanthem Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Dikkat etmeye çalışıyorum, zarar göreceklerse kırmamaya çalışırım 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 🫡👍 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Hakkıma girilmesini istemediğim gibi başkasının hakkına da girmem.. 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hayır asla böyle birisi olmam ve çok dikkat ederim.. 1 0 Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl Olabildiğince dikkat ediyorum farketmeden yapmış olabilirm 1 0 Yorumla
hicbilemiyorumaltann Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Girmemeye çalışıyorum girmişimdir belki hatırlamıyorum ama kasıtlı yapmam 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Aynen Yorumla hicbilemiyorumaltann +1 yıl siz de belki girmişsiniz o zaman Yorumla Soran +1 yıl Istemeyerek yapmadim yapdiysamda Yorumla
MalcomXXX11111 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 88% +1 yıl Aman ha. Hak önemli. Bu işin ahireti var.Hak yeme poq ye derler 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Haklisin bide düzgun yazsan keske Yorumla MalcomXXX11111 +1 yıl Oraya sansürü bilerek koydum.Ayıp olmasın diye. terbiyem elvermedi de Yorumla Soran +1 yıl Anladim iyi etmisin Yorumla MalcomXXX11111 +1 yıl 👍👍 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Kimseyi suçlamam zira suçlanıyoruz biz kötü onlar iyi olsun 1 0 Yorumla
Kâl-Ell Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. İnsanlarla uğraşmam 1 58 Yorumla Soran +1 yıl Haklisin🙂 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Ben hep hakliyim Yorumla Soran +1 yıl Aynen sen heppp haklisin zaten Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Evet bilmen guzel Yorumla Soran +1 yıl 😁 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Senin yaş buyuk değil miydi yav Yorumla Soran +1 yıl Beni hatirliyon bakiyomda 22 yaş Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Bilmiyom hatirliyom mu hatirlamiyom mu 23 25 falandı sanki Yorumla Soran +1 yıl Evet ksde ayni isimde bi hesabim vardi silindi orada 23 yaziyordu Yorumla Kâl-Ell +1 yıl İyi bida yazma Yorumla Soran +1 yıl Yazarım Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yok Yorumla Soran +1 yıl Yazarim canım istiyorsa 😄 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yazamazsin yaşı doğru değil diye şikayet ederim düzeltirler Yorumla Soran +1 yıl Beni sikayet mi edeceksin🤣😂 Yorumla Soran +1 yıl Baksennn Yorumla Soran +1 yıl Sikayet edecekmiş beni 😂😂 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Noldu neye sasirdin Yorumla Soran +1 yıl Sen beni sikayet edemezsin bende seni ederim ozaman😅 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Beni etsen ne olack ben yanlış ne yapmışım Yorumla Soran +1 yıl Sikayet etme beni ben sana naptim 😄 Yorumla Soran +1 yıl Lafın gelişi söyledim Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yasin yanlış ise ederim etme hakkı doğar Yorumla Soran +1 yıl Yahu sen sanane benim yaşımdan😂 taktı benim yaşıma nerden çatın sen bana sshsh gitsene sen şurdan Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yaşından banane ama modların yönetimin işi bu kuralı onlar koymuş. Fake yaş istemiyorlar. Yorumla Soran +1 yıl Ya sanane sananeeeee😁 arkadaş sen kimsin fenomen felanda degilsin moderatörde degilsin ne istiyorsun sen Yorumla Soran +1 yıl Ters tarafindan mi kalktin bügün Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Fenomenden moddan daha çok lafım geçer. 10 yıldır buradayim ben. Fenomenler modlar kim. Yorumla Soran +1 yıl Tamam ozman beni fenomen yapsanq ya bi el attı ver beni fenomen yap Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Ben niye yapayım Yorumla Soran +1 yıl Hadi ya yap beraber ikimizi fenomen yap ya da beni moderatör yap Yorumla Soran +1 yıl Lafım cok geçiyor dedin Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Benim fenomen mod olmak gibi derdim yok. Sorumluluk istemem Yorumla Soran +1 yıl Tamam neyse istemez kalsın Yorumla Soran +1 yıl Torpilin var mi aceba Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Napcan Yorumla Soran +1 yıl Seninle iş birliğ yapma derdindeyim benimde torpilim olsun istiyorum Yorumla Soran +1 yıl Senin torpilin olabilirmiyim aceba🥺 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yok olamazsın. Sonra olur musun bilmem Yorumla Soran +1 yıl Ben istiyom ama simdi torpil yap beni Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Önemli olan benim istemem Yorumla Soran +1 yıl Benide önemli yap yaaa Yorumla Soran +1 yıl Gıçık Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yok çatla şu an Yorumla Soran +1 yıl Umarim kafana kuş bok yapar😀 Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Yok yapmaz Yorumla Soran +1 yıl Profilindeki resimler nedir 27 yasindasin bunlar ne böyle Yorumla Kâl-Ell +1 yıl 27 olunca noluyor Yorumla Soran +1 yıl Bilmem🤣 Yorumla Soran +1 yıl Bisey olmuyor da ne bileyim ya Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Ee o zaman Yorumla Soran +1 yıl Neyse sen onu bunu boş ver benimle ortaklağ varmısın yok musun Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Seni tanımıyom tanımadığım la ortak olamam Yorumla Soran +1 yıl Ayy sanki seni yecem kizim sana ne yapabilirim? burada ortak olacaz senin torpilin olcam benim sözümü ikiletmiceksin Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Allah Allah bana ne katacak bu Yorumla Soran +1 yıl Belkit yakin arkadaş oluruz fazlasi olmaz bide en cok ben yararlanmış olurum seninle acik acik konusuyorum dürüstum Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Ağzın iyi laf yapıyor Yorumla Soran +1 yıl Evet yapar dostum👍 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Her zaman dikkatliyimdir. 1 0 Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Girmem.. Kalbim huzursuz oluyor 1 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bilmeden giriyorsam o anca 1 0 Yorumla
Bendiss Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. İnsanların hakkına girmemeye özen gösteririm. 1 0 Yorumla
SADECEYASINN Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Hakina değil hakkına djdjd 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Aman takilma turkceme Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Bilinçli asla 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Hayır ben girmem.. vicdan azabı çekmek istemediğim ve zaten kötülük sevmediğim için.. ama çoğu kişi giriyor kul hakkında
Bir insanın hakkın na girmek bir insanın en dikkat etmesi gereken çok önemli bir konu çok dikkat edilmeli ve asla yapılmamalı.
Cok haklisin cok dikkaet etmek gerekir bu konulaea
Konulara*
Yazdım zaten bende
Tamam bende sana hakk veriyorum iste
Teşekkür ederim
Dikkat etmeye çalışıyorum, zarar göreceklerse kırmamaya çalışırım
🫡👍
Hakkıma girilmesini istemediğim gibi başkasının hakkına da girmem..
Hayır asla böyle birisi olmam ve çok dikkat ederim..
Olabildiğince dikkat ediyorum farketmeden yapmış olabilirm
Girmemeye çalışıyorum girmişimdir belki hatırlamıyorum ama kasıtlı yapmam
Aynen
siz de belki girmişsiniz o zaman
Istemeyerek yapmadim yapdiysamda
Aman ha. Hak önemli. Bu işin ahireti var.
Hak yeme poq ye derler
Haklisin bide düzgun yazsan keske
Oraya sansürü bilerek koydum.
Ayıp olmasın diye. terbiyem elvermedi de
Anladim iyi etmisin
👍👍
Kimseyi suçlamam zira suçlanıyoruz biz kötü onlar iyi olsun
İnsanlarla uğraşmam
Haklisin🙂
Ben hep hakliyim
Aynen sen heppp haklisin zaten
Evet bilmen guzel
😁
Senin yaş buyuk değil miydi yav
Beni hatirliyon bakiyomda 22 yaş
Bilmiyom hatirliyom mu hatirlamiyom mu 23 25 falandı sanki
Evet ksde ayni isimde bi hesabim vardi silindi orada 23 yaziyordu
İyi bida yazma
Yazarım
Yok
Yazarim canım istiyorsa 😄
Yazamazsin yaşı doğru değil diye şikayet ederim düzeltirler
Beni sikayet mi edeceksin🤣😂
Baksennn
Sikayet edecekmiş beni 😂😂
Noldu neye sasirdin
Sen beni sikayet edemezsin bende seni ederim ozaman😅
Beni etsen ne olack ben yanlış ne yapmışım
Sikayet etme beni ben sana naptim 😄
Lafın gelişi söyledim
Yasin yanlış ise ederim etme hakkı doğar
Yahu sen sanane benim yaşımdan😂 taktı benim yaşıma nerden çatın sen bana sshsh gitsene sen şurdan
Yaşından banane ama modların yönetimin işi bu kuralı onlar koymuş. Fake yaş istemiyorlar.
Ya sanane sananeeeee😁 arkadaş sen kimsin fenomen felanda degilsin moderatörde degilsin ne istiyorsun sen
Ters tarafindan mi kalktin bügün
Fenomenden moddan daha çok lafım geçer. 10 yıldır buradayim ben. Fenomenler modlar kim.
Tamam ozman beni fenomen yapsanq ya bi el attı ver beni fenomen yap
Ben niye yapayım
Hadi ya yap beraber ikimizi fenomen yap
ya da beni moderatör yap
Lafım cok geçiyor dedin
Benim fenomen mod olmak gibi derdim yok. Sorumluluk istemem
Tamam neyse istemez kalsın
Torpilin var mi aceba
Napcan
Seninle iş birliğ yapma derdindeyim benimde torpilim olsun istiyorum
Senin torpilin olabilirmiyim aceba🥺
Yok olamazsın. Sonra olur musun bilmem
Ben istiyom ama simdi torpil yap beni
Önemli olan benim istemem
Benide önemli yap yaaa
Gıçık
Yok çatla şu an
Umarim kafana kuş bok yapar😀
Yok yapmaz
Profilindeki resimler nedir 27 yasindasin bunlar ne böyle
27 olunca noluyor
Bilmem🤣
Bisey olmuyor da ne bileyim ya
Ee o zaman
Neyse sen onu bunu boş ver benimle ortaklağ varmısın yok musun
Seni tanımıyom tanımadığım la ortak olamam
Ayy sanki seni yecem kizim sana ne yapabilirim? burada ortak olacaz senin torpilin olcam benim sözümü ikiletmiceksin
Allah Allah bana ne katacak bu
Belkit yakin arkadaş oluruz fazlasi olmaz bide en cok ben yararlanmış olurum seninle acik acik konusuyorum dürüstum
Ağzın iyi laf yapıyor
Evet yapar dostum👍
Girmemeye çalışıırm
Her zaman dikkatliyimdir.
Girmem.. Kalbim huzursuz oluyor
Bilmeden giriyorsam o anca
Hassasiyet gosteririm
İnsanların hakkına girmemeye özen gösteririm.
Hakina değil hakkına djdjd
Aman takilma turkceme
Hayır girmem
Bilinçli asla
Ne halkı