22 yaşındayım bana hanımefendi ya da kadın diye hitap edilince yadırgıyorum. Normal mi?

Kendimi tam olarak yetişkin hissedemiyorum ya da hissetmek istemiyorum. Hala 16-17 gibiyim.

Ben o kadar büyük müyüm ya🫣😔❓

Bir insan ne zaman kabullenir bunu?

Şimdi diyeceksiniz yaşanmislik olgunluk vs yemişim bunları ben hiç bir cocugun insanin yasamadigi seyleri yasadim gordum maruz kaldim.
Psikolojik olarak yiprandim ve travmalar aldim.
Asiri da duyarli ve empatisi genis biriyimdir.
Lakin hic hayatimi yasayamadim bir gunum diyerinden farkli gecmedi yillardir. Hayiflaniyorum da ayni zamanda💔
22 yaşındayım bana hanımefendi ya da kadın diye hitap edilince yadırgıyorum. Normal mi?
Cevapla