Kendimi tam olarak yetişkin hissedemiyorum ya da hissetmek istemiyorum. Hala 16-17 gibiyim.
Ben o kadar büyük müyüm ya🫣😔❓
Bir insan ne zaman kabullenir bunu?
Şimdi diyeceksiniz yaşanmislik olgunluk vs yemişim bunları ben hiç bir cocugun insanin yasamadigi seyleri yasadim gordum maruz kaldim.
Psikolojik olarak yiprandim ve travmalar aldim.
Asiri da duyarli ve empatisi genis biriyimdir.
Lakin hic hayatimi yasayamadim bir gunum diyerinden farkli gecmedi yillardir. Hayiflaniyorum da ayni zamanda💔
Ben o kadar büyük müyüm ya🫣😔❓
Bir insan ne zaman kabullenir bunu?
Şimdi diyeceksiniz yaşanmislik olgunluk vs yemişim bunları ben hiç bir cocugun insanin yasamadigi seyleri yasadim gordum maruz kaldim.
Psikolojik olarak yiprandim ve travmalar aldim.
Asiri da duyarli ve empatisi genis biriyimdir.
Lakin hic hayatimi yasayamadim bir gunum diyerinden farkli gecmedi yillardir. Hayiflaniyorum da ayni zamanda💔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer