Özellikle de görüşmek zorunda olduklarınızla nasıl baş ediyorsunuz?
Ben çok yoruldum...

Özellikle de görüşmek zorunda olduklarınızla nasıl baş ediyorsunuz?
Ben çok yoruldum...

Aşırı derece de yorucu oluyor maalesef. Fakat yapacak bir şey yok. Yakının ve sevdiğin bir insan ise mecburen katlanmak zorunda kalıyorsun. Burada önemli olan kendi psikolojini iyi koruyabilmek. Yoksa gerçekten olan sana oluyor öteki türlü.
Cevap
3Cevap
Psikolojik sorunları olan insanlarla onları görmezden gelerek ya da hayatımdan silerek başa çıkıyorum
Yeni tedavi olmasını söylerim kendi haline bırakırım açıkçası bu işin uzmanı değilim Bu arada benim de psikolojim bozuk üzerime alındım x😂
O zaman yapacak bir şey yok
etmeye çalışıyorum. Babam bipolar..
Zor anam zorrr
baş etmiyorum..
Görüşmüyorum
bas etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?