Güvendiğiniz insanlar güvenilir mi sahiden? Dost sandıklarınız dost mu? Bence kimse dost değil. Timsah gözyaşlarına aldanmayıın o yaşlarda sizi boğar onlar :D
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Evet tabi ki de... başkasının sırrını bana çok rahat söyleyen kişi benim sırrımı da başkasına anlatır zaten.. bu yüzden de böyleleri ile konuşmuyorum artık.. özellikle de timsah göz yaşı döküp de hiç bir şey olmamış gibi devam eden bir günde hatta onu geçtim 1 dakika da adam silenler :D
Hakkımda yanılgıları olan, belden aşağı vurarak kendini yükseltmek isteyen, verdiğin sırları anlatan ve açtığın içini kendine göre yorumlayanlardan ne dost olur ne arkadaş böyle insanları hayatında bir dakika bile barındırmamak gerekir herkes hakettiğini almak zorunda böyle insanlara artık zerre tahammülüm yok. Kimse benden daha değerli değil yallah arabistana diyoruz.
Bana anlatılan bende kalır. Aksi hiç olmamıştır. Ben kimle neyi paylaşacağımı çözmüş durumdayım, anlatılabileceğini tahmin ederek veriyorum bütün bilgileri 😃