Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanın duyarlı olması ve duyar kasması arasında ne gibi farklar vardır? Nasıl ayırt edilir?
Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanın duyarlı olması ve duyar kasması arasında ne gibi farklar vardır? Nasıl ayırt edilir?
Bence duyarlı olmak gerçekten birine ya da bir konuya karşı şefkat göstermek ya da tepki göstermek demektir yani mesela önemsediğin şeylerin zarar görmemesi için bunu söylersin insanlar anlatırsın ve yardım istersin.. ama bazıları var ki duyar kasar yani sırf prim için aslında hiç de umurunda olmadığı konuyu sırf gündem de olmak ayda dikkat çekmek için reklamını yaparlar.,
bunlardan çok var son zamanlarda maalesef 🌸
Duyarlı olmak, bir konu hakkında olması gereken kadar o konuya hakim olmak ve yapması gerekenlerle yapmaması gerekenlerin farkında olmaktır. Ve duyarlı olan kişiler bunu göstermez. İstemsizce elinde olmadan duyarlıdır ve kimse bilmez. Göstermeye de meraklı değildir. Güzeldir, naiftir bu özellik. Her yigidin de harci degildir.
Duyar kasmak ise bu naiflige asla sahip olamayan, istemsizce insanin “karakterinden” ortaya çıkan bu özelliğe sahip olamayan insanların, “duyarlı” insanlara özenmesi sonucu duyarlı olayım derken kendini daha da ezik gösteren hareketlerde bulunmasıdır. Şov yani kısacası. Neden bu kadar uzun yazdim inan benim de bir fikrim yok shdjsjdd
Biri samimiyet içerir, diğeri ise samimiyetsizlik... Tabiri caizse ne mal olduğunu bildiğim insanların duyarlı konuşmaları bana hiç geçmez doğrusu. Duyarlı olduklarını davranışlarıyla da sıklıkla desteklemeliler ki inanayım.
Duyarlı olmak kişinin saygılı olduğunu fazlasıyla her şeye önem verdiğini gösterir bir gün sahildeydim annem ile bank ta oturuyoruz bir tane kola şişesi yerde duruyordu bir çok insan geçti kimse kaldırmadı, annem ile kalktık bende elimle aldım ona çöpe attım ve annem de bana çıkıştı niye sen attın onu dedi bende dedim ki "çevreyi kirletmemek gerekir anne, benim çöpüm olmasa bile atmak zorundayım"
Duyar kasmak ise önemli bir şeyi savunmaktır, boş tür de şeyleri savunanlara hiç saygım yok
Cevap
10Cevap
Duyarlı olmak o durumu ve duyguyu hazmedip samimi şekilde hissedebilmek bana göre. Duyar kasmak ise boş şov yapmaktan ibaret. Yani aslında beyni yok fikri var olayına çıkıyor ahsh
Duyar kasnak yerli yersiz her durumda insanların duygularına oynamaktırm duyarlı olmaksa empati kurabilmek gerekli özeni göstermektir
Arasında en büyük fark duyarlı kazanan insanlar asıl insanların tepkisi üzerine bir şeyler yapıyordur
bakıyorsun ne yapıyorsa aslında bunu anlatabilmek için yapıyorum
duyarlı olan insan insanlara bir şey anlatmaz bunu yaşar
Kişilere odaklı değil kavramlar odaklıdır…
Duyarlı olmak başkaları için üzülmek onlara yardımcı olmaya çalışmaktır, vicdan sahibi insanların özelliğidir. Duyar kasmak ise tamamen ikiyüzlü insanların işidir. Yüzlerine maske takıp diğer insanları kandırabilmek için yaparlar
Genelde övgü almak, önemli hissetmek için yapar kişiler bu davranışı, yani acınacak bir hal. Duyarlı olanlar daha içten görünürler zaten her şekilde anlaşılır diye düşünüyorum. İyi oyunculuğa da diyecek yok ama...
Duyarlı olmak ilgilenmek yapmak. Kasmak ise konuşmak. Mesela Filistin ile ilgili İsrail'e karşı sallayıp gidelim Filistin'e savaşa katil dediklerinde yan çizenlerin hepsi duyar kasanlar.
birinde samimiyet birinde derin bir cahil samimiyetsizliği vardır
Kendini duyarlı gibi göstermekten mi bahsediyorsunuz
Duyarlı olmak gerçekten hissetmekten geçer duyar kasmak sanki yapıyormuş gibi davranmak
Birisi gerçek duygular
Diğeri çıkar ve menfaatler için söylenen yalanlar...
Duyarlı olmak duyar kasmaı doğurdugu i icin fark yoktur.
duyar kasan kendi hissayatı olmadığı için anlaşılır doğal olmaz ve itici olur duyarlı insan ise daha sempatik olur
duyaar kasmak ota boka duyarlı olmak gerektıgı şeylere
duyar kasan gerçek bir şey yapmaz
birisi içten diğeri yapmacık
Natasha fotoğrafı koymak.
Birisi gösteriş diğeri gerçek duygular
biri bencillik biri vicdan sahibi olmak
Çok basit. Samimi değilse duyar kasar.
Duyarlı olmak alçak gönüllü olmaktır,,
Birisi İçten değil işte
Biri gerçek diğeri rol.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?