Normalde pamuk şeker gibi kızım.🍭🍭 Ama erkekler o kadar avratlaşmaya meraklı ki. Onların yanında istemsizce semt abisi oluyorum?

Çünkü olmak zorunda kalıyorum. Arkadaşlar artık Bi yere kadar. Karı gibi laf isteyen. Trip atan. Muhteşem yüzyıl harem hayatı gibi birbirlerine basit düzeysiz muhabbet açan erkeklere artık tahammülüm kalmadı. Belli bi şeye eğilimin vardır. Tamam saygı duyarım, bunda sıkıntı yok. Ama diğer türlüsü... Neyse anladınız siz beni. Siz ne düşünüyorsunuz

Normalde pamuk şeker gibi kızım.🍭🍭 Ama erkekler o kadar avratlaşmaya meraklı ki. Onların yanında istemsizce semt abisi oluyorum?
Cevapla