Bunu yanındayken hissetmekten daha güzel ne var¿

💙💚💛💜#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Bunu yanındayken hissetmekten daha güzel ne var¿

💙💚💛💜#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Bence her zaman anlaşılabilir.. tek fark birinden ayrıldığımız da sadece onun boşluğu gelir birden.. yani alışkanlık da olabilir aslında.. ama insan bence ne yaparsa yapsın birisinin değerini her zaman o yanındayken bilmeli.. gittikten sonra değer bilenler hiç samimi gelmiyor bana maalesef.. bu yüzden de zaten sevdiklerime elimden geldiğince iyi olmaya çalışıyorum ben..
Birini seviyorsak eğer ona bunu hissettirmek, ve sizi ne kadar sevdiğini ne kadar bağlı olduğunu bilmek kadar güzel duygu yoktur. Kaybettikten sonra farkına varmak içini yakıp kavuran "ah" larla "keşke"lerle üzülmek ten başka neye yarar.
Sevin, sevilin ve bağlı kalın. Onu mutlu edin, sonra pişman olmayın sevgili dostlar.
Yanındayken bağlılığını sorgulayacak/anlayacak bir durum olmuyor doğal olarak uzaklaşınca yani ayrı kalınca aslında o’na ne kadar alıştığını, bağlandığını, değerini, kıymetini anlayabiliyorsun.
Ben varlığında anlarım herkese olmaz çünkü bağlandığım kişiyi hissederim.
Cevap
15Cevap
Sevgi, etkisini hissettiren bir duygu değil. Yokken varlığının kıymeti daha iyi anlaşılır.
Yanındayken de biliriz kaybedince zor geleceğini tabii...
Lakin ayrı kalınca hissedilen, zannettiğimizin de ötesinde oluyor.
Bence tam tersine onunla birlikteyken anlarsın çünkü ayrı kalınca her insan Özler ama birlikteyken kaliteli vakit geçire biliyorsan bence asıl önemli nokta burası.
Hayır düşününce de anlayabiliriz
Ama bazen şu örnek gibi;
Bir evin havası ve kokusunu
dışarıdan gelinmeden anlayamayız
Ayrı kalmadan kıymet anlayamaz
Çoğu insan. Buda boştur
Bağlı olmak istemiyorum, değerli olmak istiyorum.
cuz' youu dooont know what u've goot
Until it's gooooooooone!
Açıp dinliycem şimdi bak.
Bazen ayrılmadan değeri anlaşılmıyor.
Ayrı kalınca anlaşılıyorsa alışkanlıktır o bağlılık değil
Bişey ya da biri hep kaybedince anlalılır değeri bu yazılı olmayan bi kuraldır
Gibi eksiklik hissedildikce vardır ve yoğunsa bir o kadar kopmak zorlaşır
Tabi insan bağlı olduğu kişiden ayrı kalırsa 2 kat daha özlem duyar
Yani onu özlemezsinde onun sana yaşattığı güzel şeyleri özleyebilirsin ben onları özlüyorum.
kıymet bilmez bi nankörseniz evet ayrı kalınca anlarsınız
Evet aynen öyle ama ayrılık uzadıkça unutuyoruz zamanla
Bazen bitince gidince anlarsın o kavramları
Ben yanındayken de anlayabilirim.
Ayrı kalınca daha iyi anliyorsun
Evet yokluğu kendini belli eder
Genel olarak öyle oluyor bu durum
İnsanlara bağlanmakta zorluk çekiyorum
Ben sevdiklerimde ayri kalmak istemem
Evet çünkü hayatının büyük bir bölümünü kaplıyor
Bağlı olan ayrılır mı?
Evet
Evet
Evet...
doğal olarak evet
O renk sıralamasını değiştirsen iyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?