Yaşanan hayat
Yaşanmayan hayat
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaşıyorum ya da yaşamıyorum. Herkes kendi yaşadıklarını ya da yaşayamadıklarını kendisi biliyor. O nedenle bana kısa bir an yeterli gelmez kimse hakkında yorum yapmak için..
Cevap
5Cevap
Yaşanmayan bir hayat.. sadece izliyorum ben öyle.
Yaşanmayan bir hayat. Plan yaparım ancak aksar çoğu kez önümü göremem.
Yaşamak istediğim ama yaşayamadığım şeyler daha çok belki gözüm yükseklerde bilemiyorum 😃
Half-Life yani, yaşanan ve yaşanmayan hayat.
Yaşanan bir hayat tabii ki.
Genelde yaşanan diyebilirim.
Yaşanan diyelim...
Yorulsakta yaşıyoruz öyle böyle
Yaşamıyor gibi yaşamak benimkisi
2. secenek
Yaşanan hesaaabı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?