
Psikolojik olduğunu düşündüğünüz alışkanlıklarınız var mı?

Psikolojik olduğunu düşündüğünüz alışkanlıklarınız var mı?
Kendimle konuşmak beni inanılmaz rahatlatıyor. Kendimle konuşarak bazı gerçeklerimle yüzleştim. Neyi neden yaptığımı görüyorum, artık buna dur demeliyim, bu saçma sapan, bomboş bir şey. Bunu görebilmek dahi terapi oldu bana, bu saçmalıkla yormak istemiyorum zihnimi. Kendime psikologluk yapıyorum resmen, kendi kendimin terapistiyim. Kendimle şefkatle ve dürüstçe konuşuyor olmam psikolojik olarak rahatlattı beni. Bir de uyku, duş, kahve keyfi, kitap okuma keyfi, meyve yeme keyfi yapmak da terapi etkisinde olur.
Var en çok bu alışkanlığımı sınav zamanlarımda kullanıyorum. benim genellikle çok rezil anılarım olduğu için aklıma o rezil anılarımı getirmeye çalışıyorum ne kadar üzgün olursam olayım ya da stres altında olursam olayım bu anılar beni güldürüyor ve böylelikle psikolojik olarak o baskıyıda hafifletiyorum
Sarılmak…
Ruhumun ilacı olabilir.
Loş bir odada oturup hafif müzik dinleyip bir şeyler okumakta iyi gelir bana.
Sık yaptığım şeyler bunlar.
Yazarak ve müzik dinleyerek rahatlıyorum. Bir çok yazi kaleme aldım ve hala devam ediyorum. İnsanlar yerine kağıda anlatmak çok daha iyi geliyor. Sizi yargılamıyor, sessizce dinliyor ve nankörlük etmiyorlar en azından.
Saygılarımla
Cevap
35Cevap
Evet var sigara içmek.. bana çok iyi geliyor her zaman.. bir de kahve içmek şarkı dinlemek. bu hobilerimi seviyorum..
Suyun bana iyi geldigine inaniyorum. Moralim bozuksa havuza giderim veya gidemeyecegim bi zamansa dus alirim. Bilmiyorum komik biraz ama suyun o her neyse benden aldigini dusunuyorum. Burclarla pek ilgilenmiyorum ama su grubu burclarinin buna egilimi oldugunu okumustum sanirim yanlis da olabilir
Uzun uzun yaptığım doğa yürüyüşleri Sonbahar ve kış aylarında sahildeki dalga sesi otururum ve uzun uzun denizi izlerim ve dalga sesini dinlerim.
Evet nerede olsamda , gözlerimi kapatır ve şunu tekrarlarım "hiç kimse zamanı durduramaz" bu hem kendime bir uyarı hemde rahatlatmadır
Alkol içtiğim zaman mükemmel oluyorum bir hafta Sinirlenmem nereden baksan Astım var alerjik onu bile geçiriyor öyle düşün
dudaklarım soğuktan çatladığı zaman elimle o şeyleri almak.. bazen canımı yaksada rahatlıyorum ve yapmadan duramıyorum
Müzik yağmur, şimşek sesi tütsü ve ılık bir duş mümkünse karanlıkta en büyük fantazim ve acayip bı rahatlama
Kendi kabuğuma çekilip kulaklık takıp müzik dinlerim ya da kurtlar vadisi falan izlerim iyi geliyor bana
Ağlamak iyi gelir bana çok kötüysem rahat uyurum gecesi
Ağlamak bir ağacın yapraklarını dökmesi gibidir bazen yeniden filizlenir her şey
Şarkı dinlemek kahve içmek kitap okumak yürüyüş yapmak ve uyumak
mastürbasyon ya da dinlendirici muzikal bir seste gozleirmi kapatmak
Tum aliskanliklarimin ana temasi budur. Iyi hissetme hali.
Seni alışkanlık edindim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ama pskolojik değil :) 4 odacıklı için
😉kalp kalbe karşı
😘😘 karşı zaten çekiyor
💋
Oğlumu sevmek 🖤
Demlenmek, hayvan sevmek..
Buzdolabını açmak bakmak
Sevdiğim arkadaşlarla çene kaslarım ağrıyana kadar gğlmek
Kendimle konuşunca veya uyuyunca rahatlıyorum
Yok bence
Zihin ozurlu gibi davranmak
Hayvanlarla konuşmak
Müzik ritmi takip etmel
Temizlik yapmak, alışveriş yapmak
Yüzmek insanı çok rahatlatıyor
Yazı yazmak bir de animasyon izlemek
Müzik dinlerken alışveriş yapmak
Dizi izleyerek yemek yapmak
Gezmek ve tatile çıkmak
Tüy yolmak, asmr araç gereçleri kullanmak, müzik dinlemek, yemek yemek
Kakaolu süt içmek beni rahatlatıyor:))
sorulara cevap yazmak :P
Bir zamanlar kitap okumak
Eski şarkılar dinlemek
Dua etmek yalnız kalmak
Yemek yemek djfjd
Sigara, kaçış uykuları
Müzik dinlemek
Yürümek olur
boşalmak
sevismek beni rahatlatir
Rahatlama ve rahatlatma anlaminda var tabiki
Yemek yemek
Oyun oynamak
Düşünmem lazım
Yüzmek
Yok yaaaa
Kaş almak 😂
Evet uyumak
harry potter izlemek
Resim cizimlerim
Gezmek dolaşmak kafa dağıtmak
🤍
Yok.
Temizlik yapmak.
Keşke olsaydı
S*ktr etmek 😁
Duvara kafa atmak
mastürbasyon
uyumak
Müzik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?