Lisedeyken benle dalga geçen çocuktan 5 yıl geçmesine rağmen intikam almak istiyorum ne yapabilirim?😂?

Çocuk tam abazaydı. Ben çok düzgün biriydim bu da genel olarak herkesle dalga geçen biriydi benle de geçmişti. bu kadar yıl gecmezine rağmen unutamadiysam. dalga geçmesini demekki bende iz bırakmış üzüntü olarak. Bunun ben hayatını mı karartsam ne yapsam 😂

Lisedeyken benle dalga geçen çocuktan 5 yıl geçmesine rağmen intikam almak istiyorum ne yapabilirim?😂?
Cevapla