Az önceki sorudan esinlendim 😄 sevebilirim gözüyle mi yoksa s….. bilirim gözüyle mi 😅 gerçekler çok acı dostum…

Az önceki sorudan esinlendim 😄 sevebilirim gözüyle mi yoksa s….. bilirim gözüyle mi 😅 gerçekler çok acı dostum…

kanki değişiyor ya şimdi kalite kalite diyelim. Birisi çok verek takılıyodur amaç bellidir. ama ağır başlı kıza yaklaşamazsın öyle. Ha şöylede bir şey var bi arkimin başından geçen işte şöyle takılırım böyle takılırım diye takıldı bi kızla sonra kalktı yediği her boku bize anlattı. Sonrada kıza aşık oldu evleniyolar :D Şimdi bizim ekip 3 kişi üçümüzde bu kızın nasıl yaptığını neler yaptığını biliyoruz. Sorarım sana bunların düğünde falan nasıl ciddi kalabiliriz biz. :D (alakasız bi hal aldı ama olsundu anlatasım varmış. :D
Bu kişiden kişiye değişir tabi ki de.. yani ben kadını kadın olarak görüyorum.. amacım aşk ya da sevgili değil çünkü aşka da inancım yok
ama ikincisi olarak görür çoğu erkek :D tek düşündükleri bu çünkü.. severim değil diğerini yaparım derler ama kızlar da en çok bunların peşinden gider tuhaf
Bence bu kadına göre de değişiyor.. Kişi kendini hangi özelliğiyle ön planda tutuyorsa, hangi mesajı veriyorsa öyle karşılık görür..
Tabii ki şu damacana atıkları için bu dediğim geçerli değil.. Onlara her yer ortası delinmiş sabun..
Teşekkür ederim..
Ricalar…
Cevap
5Cevap
Birinci seçeneğin sonucu da ikinci seçenek değil mi zaten? Her türlü konu oraya gidiyor 😂
Bence s*kebilirim gözüyle bakıyolar
Erkekten çok kişilikle alakalı bir durum.
ülkede kaşar erkek çok, hepsi skbilirim gözüyle bakar
ben bakmıyorum artık hayat koşturmacası yordu :D
yan gözle..
ikincisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?