
Bazen "içime koyucam" derler ya o kadar çok seviyorum, bazen ölse bir kaşık su vermicek kadar nefret ediyorum.

Bazen "içime koyucam" derler ya o kadar çok seviyorum, bazen ölse bir kaşık su vermicek kadar nefret ediyorum.
Herhangi bir duyguyu uç noktada yaşamayı severim, bünyemde ikinci bir hissiyat yer alamaz..
Cevap
4Cevap
Hayır olmadı ve olmaz.
bazen o kadar çok ikisi birdendir ki, ölümü bile benim elimden olsun dersin. not burada cinayet yüceltmesi yapılmamıştır
Evet oldu. Hem sevip hem nefret ettim.
bu iki duyguda var ise oradan kaçmak lazım
Sürekli
Abayı yakmışsın
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar