İnsan yaşlandıkça insanlarla tanışma arzusu bitiyor mu?

İnsan yaşlandıkça insanlarla tanışma arzusu bitiyor mu? Liseye giderken benim zamanımda Facebook vardı instagram yeni yeni çıkıyordu. Facebookta arkadaş ekleme grupları vardı. Eskiden kızlarla konuşmak için çok çaba harcadım. Şimdi ise bir kıza selam bile yazmak gelmiyor. Yaş kemale eriyor mu yavaş yavaş?
İnsan yaşlandıkça insanlarla tanışma arzusu bitiyor mu?
Cevapla