İnsan yaşlandıkça insanlarla tanışma arzusu bitiyor mu? Liseye giderken benim zamanımda Facebook vardı instagram yeni yeni çıkıyordu. Facebookta arkadaş ekleme grupları vardı. Eskiden kızlarla konuşmak için çok çaba harcadım. Şimdi ise bir kıza selam bile yazmak gelmiyor. Yaş kemale eriyor mu yavaş yavaş?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tanışma arzusundan ziyade boş insanlara sevmediklerine ettiğin bir kelimeye yanında aldığın nefese dahi acıyosun zamanın kıymetini ve boş insanlarla geçirilmeyecek kadar kıymetli olduğunu anlıyosunuz
Öyle sırf iyi izlenim oluşturuyum diye girmediğim tip kalmıyordu. Ama günün sonunda kızların başkaları ile sevgili oluyordu.
Bunu sadece kızlar üzerinden değerlendirmek doğru olmaz eğri oturup doğru konuşmak lazım bizim ergenlerde bi keko sevdası var lakin aklı başında olan ya da kendini yetiştirmiş kadın aklı başında olan adamı seçer seni secmeyenler de yüksek ihtimal fiziken olmasa da fikirsel olarak ergenler sıkma canını
Fiziksel olarakta kötüyüm 1.63 erkek mi olur dkdkd. Ama bu hayatta ne kısa boylu erkekler ne zaferler kazanmıştır. Edit Attila edit Napolyon Turgut Özal
Boyla iş biteydi ohoooo takma boyunu kafaya seni sevecek olan her halükarda sever
Bilmiyorum. Kadınların alt bilinci şu varmış. Gece bunla mı dışarı çıkacam bu mu koruyacak gibisinden.
O konuda doğru söylüyorsun kadın beyni buna Endeksli ilk önce korunmaya sonra doğacak nesli korumaya yönelik kadınlar istese de istemese de beynin altyapısı alt bilinci Buna dayalı ama ben şuna inanıyorum Güven hissinin böyle bir alakası yok Biz Kadınlar işitsel varlıkları yani duymak istiyoruz korunduğumuzu sevildiğimizi özendiğimizi Vesaire Vesaire
Eğer doğru kadına doğru Güven verici cümleleri özlediğini belli hisseden cümleleri söylersen güvenini de kazanırsın
Ama şu güvensiz ortamında kadınlar eskisi gibi tanışma yanlısı değil. Ondan dolayı benim de özgüvenim düşüyor.
Senin burada yatırım yapman gereken kişi Karşı taraftaki kadın değil kendi kendine gerek fiziksel gerek Düşünsel olarak ne kadar geliştirirse o kadar çok ilgi çekersin ve kendine Hayrın dokunur
Düşünsel olarak hazırım. Bir fiziksel olarak zayıfım. Bir ara kaslarım vardı erdi gitti dik duran bedenim vardı iyice çuvalla döndük. Bide hayat mücadelesinin verdiği bir bıtkınlık var. İşten geliyorum ya bunlarla mı uğraşayım diyorum. Başımda babam yok evde tek aklı başında birey benim.
Ablacığım Bak şöyle söyleyeyim sana psikolojini düzeltmek için dahi spor yapabilirsin kendine iyi gelen şeyleri hayatına endekslemem gerekli yoksa ilerleyemezsin psikolojiye kaldıktan sonra ülkede akıllı olan kalmadı zaten ben de dahil olmak üzere
şu an 2024 için bir liste yaptım. Bunlar için dişimi sıkacam bir ps 5 alacam. Sonra ehliyet seneye bir araba belki 2024 te sporu da ekleyebilirim. Ama beni yoran şey bu hayatta bana destek verecek kadın olmayışı evet bir iki tane arkadaşım var. Ama kadın sevkati erkek için daha iyidir.
Ablacığım orası muhakkak da bulamayınca ne yapacaksın millete de yalvaramazsın beni seviyorsun beni destekleyin bana Değer verin diye ve maalesef dünyanın kanunu bu ömrünün sonunda da olsa tek kalmak nasibinde varsa tek kalacaksın ana iyi gelen bir kadın değil sen olmalısın bu konuda Kendine güçlü tutmalı eğitmelisin bu aynı şekilde bir kadın için de geçerli İnsan tek başına eğlenmeyi gülmeyi kendine yetebilmeyi bilmeli
Bende bir zamanlar öyle düşünüyordum ki. Arkadaşım Nisan ayında evlenecek. Baskı yapa yapa fikrimi değiştirdi. Yok yengen bekar arkadaşın kalmasın yok bilmem ne bu saçma insanlar yüzünden evlilik denilen saçma ideolojiyi bensimeye çalışıyorum. Yoksa ben bireyciliği savunan insanım. Ama duyguları olan bir insan. Sabah uyandığımda birinin olmasını ama onun da benimle evli olduğu için hareketlerini kısıtlaması istemem doğrusu.
Bak senin düşündüğün şey yani daha doğrusu olduğun durum manipülasyona maruz kalmak Sen kendine Ben bir kadınla sadakatsizlik yapmadan onu kimseye muhtaç etmeden iyi günümüzde kötü günümüzde millete muhtaç etmeyecek şekilde sorumluluğunu hayatıma alabilir miyim Bir çocuğun belki iki çocuğun belki de üç çocuğum bilmiyorum sorumluluğunu alabilir miyim eşime karşı kavga anında sessiz sakin kalabilir miyim ya da onunla doğru konuşabilir miyim bu gibi soruların cevabı evetse evlenmek için birini hemen arayabilirsin
Ama bu sorulara karşı bir kararsızlığın varsa hiç bulaşma ben 10 senelik evliyim ve her türlü imzamı atarım ki Bir insana bekarken anlatılan evlilikle gerçek evliliğin arasında uçurumlar kadar fark var
Bu bizim Türk toplumunda var maalesef misal kadın evleniyor kocasından çekiyor ama bekarlara da evlenin evlenin diyor Ben açıkçası bu muhabbette hiçbir samimiyet bulamıyorum Hatta hasetlik arıyorum kendin evlenmişsin zorluğunu görmüşsün sıkıntısını yaşamışsın ama evlilik düşünmeyen birine evliliği övüyorsun sebebi de şu yaşı gelmiş büyümüş şöyle olmuş böyle olmuş bu aslında tamamen hadsizlik başka hiçbir şey değil
Dediğin soruları hepsi kendime sordum. Ya çocuğum ilerde bir tane cips alamadığı için bir tane kitap alamadığı için kalbi kırılırsa ben bu dünyayı yakarım. Çünkü benim çocukluk travmalarım var parasızlık yüzünden kalbim çok kırıldı. Onun için benim çocuğum hiç bir şeyden geri kalmayacak ama şımarıkts olmayacak
Kendisinin şu an 250 bin borcu var. Lan arkadaş senin borcun var ben asgari ücretli olarak nasıl evlenecem. Hadi evlendim ev kirasını nasıl veririm
Şımarık olması ya da olmaması tamamen eğitimden kaynaklı ve ben her türlü bunun altına imzamı atarım para ile bozulmayan Nice insanlar var Beş kuruş fazlası olunca da nice bozulan insan var burada önemli olan karakter
Doğru diyorsun. Ama çocuğun kalbi bir kere kırıldı mı ömür boyu kendisinde bir öz güven problemi yaşıyor.
Işte bak anlatmaya çalıştığım bu evlendiği için borcun altında sürünüp Lakin bunu değil arkadaşlarını evlenmesine tavsiye edenler
Bak ablacığım ben 8 yaşında bir kız çocuğuna sahibim benim kızım atipik otistik yani zihinsel engelli ben bile bu kadar bilgisizliğime eğitimsizliğime otizm hakkında hiçbir bilgi sahibi olmamama rağmen Şu anda benim kızım odasını kendisi topluyor eşyalarını kendisi topluyor haricinde bana ev işinde yardımcı oluyor ödevlerini sorumluluğunu biliyor babasıyla haftada bir bakkala gitme izni var 3 tane istediği her şeyi alabiliyor ister oyuncak ister abur cubur ne olursa ama üç tane fazlası yok ben bile bunu yapabiliyorsam Eğer sen Bilgili eğitimle bunu derken de Diplomadan kastetmiyorum Gerçekten benden Aile Babası olur diyorsan evlen Ama dediğim gibi evlilik gözüktüğü gibi kolay bir kurum değil kolay kurtulabileceğin bir kurumda değil çocuk yetiştirmek de kolay değil
Doğru diyorsunuz. Bir söz var ya giymedik giydirdik yemedik yedirdik. Bebek giymezse üşür hasta olur bebek mama ile annesinin sütü ile beslenir. Ee anne sütünü para ile almıyoruz ama mamasını illa ki para verip alıyorsunuz. Asgari ücretli hadi evlendi bir sosyal sınıf statü atladı. İkincisi her çocuk yapması onun daha bir sosyal sınıf statüsüne sokar. Bir bireyin bizim gibi gelişmekte olan ülkede günlük dolar bazında 4 dolar. Bugün Türkiye de yoksul ailelere bakın çocuk sayısı fazla olan ailelerdir. Bir ekmeği üç kişi yemek var bir 10 kişi var. Asgari ücretli açlık sınırında çalışıyor. Bu ailenin giyimi var eğitimi var tatili var eğlencesi var gezmesi var. Ama dolar bazında 4 kişilik açlık sınırında
*Açlık sınırı
Bak işin ekonomisi de ayrı bela ona göre iyi düşün taşın dediğim gibi evlilik kolay değil basaramazsan ardindan karını çocuklarını da batirirsin
Benim tek korkum ekonomik sıkıntılar bu hayatta. Babamdan sonra evin bütçe planı bana kaldı. Her şeyin nelere mal olduğunu bildiğim için. Ama benim babamda asgari ücretli olarak çalıştı. Çevremdeki insanlara bakıyorum hepsi asgari ücretle çalışan ama mutlular yani. Erkek çalışır kazanır çiftler birbirine sadık kaldıkça asgari şartlar kabul oldukça bu hayat devam ediyor. Bilmiyorum inanın çok ince düşenen bir insanım.
Tahmin ediyorum lakin asgarî ücrete uyacak kişiyi dahi bulması zor bu zamanda
Bende onu düşünüyorum. Tabi arkadaşımım tuzu kuru eşi devlet memuru. Memurlukta yükselmek için dört yıllığa hazırlanıyor. Bana kalırsa arkadaşımım evliği uzun sürmeyeceğini düşünmüyorum.
Böyle düşünmenin sebebi nedir
Uyumsuzlar yani. Arkadaşım kendini zengin gösterme peşinde
Öyle oluyor yeni insan tanımak istemiyorsun
Bilmiyorum. Enerjim kalmıyor moralim kaldırmıyor. Kimle konuşsam sonunda başkasıyla ilişkisi başlıyor dkdkf
Çok sansliymissin djd
Bende hep işler ters işliyordu dndjdj.
Hayırlısı 😄
Kismet diyeceğim dönüp kismet bile bakmıyor. Eskilere nazaran bir espiri olsun
Olabilir