Güncellemeler
+1 yıl
Ruhları köpekleşmiş, çünkü köpek yerine konmaya alışmışlar. İnsan yerine konunca ne yapacaklarını şaşırıyorlar.
Kankalikta bile bu böyle. Herkes ezdigi, asagiladigi için iyi davranılınca ne yapacağını şaşırır ve size ters yapar, sevgisizlige alışmış bir odundur, çok kötü davranana iyi davranır. Ve en son hak ettiği gazabinizi görünce de zirlamaya başlar, sizi kötüler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır ben kimseye kötü davranmam.
Maalesef böyle birine haddinden fazla değer verdiğinde böyle oluyor.
O ayrı bir konu benim dediğim acinacak insanlar asagilanan insanlara iyi davranmacaksin o haldelerse vardır sebebi hak ediyorlardır
Evet bu gercekden var ne yaziki
Bunların ruhları köpekleşmiş acımamak lazım en başta
Aynen..
Bunların ruhları köpekleşmiş acımamak lazım en başta