Herkesin asagiladigi insanlara sakın iyi davranmayin. Kötü davranılmasına alıştıgi için size ters yapar. Yaşayan var mı bunu başka?

Kankalikta bile bu böyle. Herkes ezdigi, asagiladigi için iyi davranılınca ne yapacağını şaşırır ve size ters yapar, sevgisizlige alışmış bir odundur, çok kötü davranana iyi davranır. Ve en son hak ettiği gazabinizi görünce de zirlamaya başlar, sizi kötüler.

Güncellemeler
+1 yıl
Ruhları köpekleşmiş, çünkü köpek yerine konmaya alışmışlar. İnsan yerine konunca ne yapacaklarını şaşırıyorlar.
Herkesin asagiladigi insanlara sakın iyi davranmayin. Kötü davranılmasına alıştıgi için size ters yapar. Yaşayan var mı bunu başka?
Cevapla