Kürtlünü kabul etmiyor seninkisi neden böyle yapiyor biliyormusun Kürtler genelde kaba olurlar bide çogu kürt ihanet ediyor türkiyeye o yüzden Türklere adapte olmak istiyor
0
24 Yorumla
Soran
+1 yıl
İhanetten kastın ne? Insanlar kımlıklerını korkmadan söylemek istiyorlar, dillerini konusmak istiyorlar, kendını bu insanların yerıne koy
Bak vallahi sana bisey diyimi turk kurt boş ver hepimiz insaniz ayni kan ayni damar ayni topraklarin altinda yasiyoruz degisen bisey yok Ben burada avrupaya kacak binlerce kurt geliyor dogudan adamlarla avruapda turk kizi seviyor evleniyorlr
Doğru demiş. Ben de kürt-türkmen ailenin bir kızıyım. Ben de aynısını diyorum, ailem de aynısını der. Türkiye Cumhuriyetinde yaşayana Türk denir. Konuşulan dil de Türkçedir.
Abi siz deli misiniz yoksa deli taklidi mı yapıyorsunuz. Bir insan bu hayatta ne için yaşar kimliği, benliği, dili için yaşar sen bunlardan birini reddersen sen olmaktan çıkarsın. Ben bugun dılımi bilmiyorum buna sebep olanlara da hakkımı helal etmiyorum. Bu bana yolunu kaybetmiş gemiyi benzetti.. Hala benım gıbı namuslu, onurlu , şerefli insanlar oldugunu da bılıyorum o yüzden sen ve senin gibi zıhnıyete sahıp olanlara bısey demeyecegım
Sen namuslu onurlu şerefli değil, ekmeğini yediği toprağa ihanet edensin. Bir insan dini imanı için yaşar! Allah için ve onun uğruna yaşar. Yaşadığı ülkenin kurallarını da bilir ona biat da eder. İhanet etmez.
Ben ihanet etmiyorum hakkım olanı ıstıyorum. Abi bu nasıl bır cehalet ben gerçekten cok sasırıyorum. Biz bu vatan için hep beraber kan döktük ancak i*hanet kabul edilmez af edilemez. Biraz tarih okumanı tavsıye ederim.
Sen bugün Kürtçe konuşmak istersen buna anadil dersen bu ülkede bir bütünlük kalmaz. Yarın öbür gün devlet de istersiniz. Neyse yorum yazmıcam daha. O çocuktan ayrıl bence.
O cocuk beni hak ediyor mu dıye sorsana bacım? Kimliğini reddeden bir insan yarın birgün sana da ihanet eder yüz üstü bırakır gider. Ben onurlu yaşayan bir insanım onu ısteyen yok zaten merak etme sjsjjs
Bu aşağılık psikolojisi değil. Kanımda Kürt kanı olduğu kadar Türkmen kanı da var. Alevi Türkmenim annem de babam da. Ailem böyle yetiştirdi. Senin anadil dediğin kürtçeyi bilmiyorum, annem babam da bilmiyor. Kültürümüzde Kürt kültürü de yok. Kaldı ki tamamen Kürt olsaydım bile böyle anadil hakkı, devlet vs istemezdim. Yaşadığım yere uyum sağlardım. Çocuktan ayrıl dememin nedeni anlaşamazsınız bu yüzden. Çocuktan hayır gelir mi diye sormuşsun küçümsemişsin çocuğu zaten beğenmemişsin.
Hahahhhah üzülüyorum beynınız nasıl yıkanmış kendınıze aıt düşünceleriniz olmaması üzücü ben babamdan tokat yedım düşüncelerim yüzünden bıde sızın gibileri görünce insanın canı bi yanmıyor değil. Ayrıca ben kimseyi küçümsemem çocuğu cok beğendim ama ben kendini inkar eden bır ınsanla yapamam. Zaten baska türlü de bana göre değil cocuk gibi
Ayırca yaşadığın yere neden uyum saglamak zorundasın kı onlar senın yaşadığın hayata uyum saglasınlar bakalım o nasıl olur? Bıraz oku cıdden ıcten söylüyorum bunh
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kürtlünü kabul etmiyor seninkisi neden böyle yapiyor biliyormusun Kürtler genelde kaba olurlar bide çogu kürt ihanet ediyor türkiyeye o yüzden
Türklere adapte olmak istiyor
İhanetten kastın ne? Insanlar kımlıklerını korkmadan söylemek istiyorlar, dillerini konusmak istiyorlar, kendını bu insanların yerıne koy
Kımse savası desteklemez, ancak bunun yaptığı düpedüz *
Sen aslen kürtmsn
Terrorist olanlardan bahsediyorum turkiyeye ihanet edenler var ya
Kürdüm
Nerelisin sen
Benim babaannem kurt
Kars
Anladim
Konusdun cocuk mu kabul etmiyor kürtlünü?
Evet kürt dıye bısey yoj hepimiz turkuz denek ne. Demek abı cok mal bu
Neden aslini inkar ediyor aceba
Mal valla
Beyni yıkanmış cocuk çünkü daha düşünemiyor
Sen türk halinle ona mal dıyorsun bende bunla cıddı düşündüm düşün😂
Beyni yikanmamida kabul etmiyor belkit irkcilik görürum diye felan
boş ver onunla yine olur ama ciddi de olunur onunla
Ne zaman evleniyonuz
Sacmalama be ne cıddısi 😂 kürt bile dıyemeyen bırıyle mi olacağım babam yuzume tükürür ayrıca cocuk benı begenmez zaten istemez 😂
Bak vallahi sana bisey diyimi turk kurt boş ver hepimiz insaniz ayni kan ayni damar ayni topraklarin altinda yasiyoruz degisen bisey yok
Ben burada avrupaya kacak binlerce kurt geliyor dogudan adamlarla avruapda turk kizi seviyor evleniyorlr
Oglan seni begenir begenmez bilmiyorum hakinda hayirlisi olsn ne dim
Ya bak benım kızdıgım nokta aslını ınkar etmesi
Kürt dıye bısey yok demesi falan
Aynen desene niye inkar ediyorsn diye sordunmu hic ona
Kürtlerde oluyor genelde bu. Aşağılık psikolojisine girmekten kaynaklanıyor. Kütüğünü değiştirmek isteyenleri bile gördüm.
Abi korkmadan şunu demej zor değil ben KÜRDÜM. ben baska bısey istemiyorum.
Hayir gelmez
Kürt aslında ama kürt dıye bısey yok diyordu, ana dilimiz türkçe diyordu falan
Gözune girmek icin oyle diyodur
Ben kürt oldugumu söyledim kürt ndıye bısey yok hepımız turkuz dıyordu😂 atatürk fotosu paylaşmıştı kalp koyarak
Ne yönden mesela konuyu bilmeden bir şey diyemeyiz
Kürt aslında ama kürt dıye bısey yok diyordu, ana dilimiz türkçe diyordu falan
Doğru demiş. Ben de kürt-türkmen ailenin bir kızıyım. Ben de aynısını diyorum, ailem de aynısını der. Türkiye Cumhuriyetinde yaşayana Türk denir. Konuşulan dil de Türkçedir.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Senden yani bölücü bir insandan hayır gelmez. Bırak o çocuğu.
Abi siz deli misiniz yoksa deli taklidi mı yapıyorsunuz. Bir insan bu hayatta ne için yaşar kimliği, benliği, dili için yaşar sen bunlardan birini reddersen sen olmaktan çıkarsın. Ben bugun dılımi bilmiyorum buna sebep olanlara da hakkımı helal etmiyorum. Bu bana yolunu kaybetmiş gemiyi benzetti.. Hala benım gıbı namuslu, onurlu , şerefli insanlar oldugunu da bılıyorum o yüzden sen ve senin gibi zıhnıyete sahıp olanlara bısey demeyecegım
Sen namuslu onurlu şerefli değil, ekmeğini yediği toprağa ihanet edensin. Bir insan dini imanı için yaşar! Allah için ve onun uğruna yaşar. Yaşadığı ülkenin kurallarını da bilir ona biat da eder. İhanet etmez.
Ben ihanet etmiyorum hakkım olanı ıstıyorum. Abi bu nasıl bır cehalet ben gerçekten cok sasırıyorum. Biz bu vatan için hep beraber kan döktük ancak i*hanet kabul edilmez af edilemez. Biraz tarih okumanı tavsıye ederim.
Sen bugün Kürtçe konuşmak istersen buna anadil dersen bu ülkede bir bütünlük kalmaz. Yarın öbür gün devlet de istersiniz. Neyse yorum yazmıcam daha. O çocuktan ayrıl bence.
Cocuktan neden ayrıl dedin? Senin düşüncende birisi o da aşağılık psikolojisi bu olsa gerek.
O cocuk beni hak ediyor mu dıye sorsana bacım? Kimliğini reddeden bir insan yarın birgün sana da ihanet eder yüz üstü bırakır gider. Ben onurlu yaşayan bir insanım onu ısteyen yok zaten merak etme sjsjjs
Bu aşağılık psikolojisi değil. Kanımda Kürt kanı olduğu kadar Türkmen kanı da var. Alevi Türkmenim annem de babam da. Ailem böyle yetiştirdi. Senin anadil dediğin kürtçeyi bilmiyorum, annem babam da bilmiyor. Kültürümüzde Kürt kültürü de yok. Kaldı ki tamamen Kürt olsaydım bile böyle anadil hakkı, devlet vs istemezdim. Yaşadığım yere uyum sağlardım. Çocuktan ayrıl dememin nedeni anlaşamazsınız bu yüzden. Çocuktan hayır gelir mi diye sormuşsun küçümsemişsin çocuğu zaten beğenmemişsin.
E beğenmiyorsan bırak işte daha şimdiden kötü his beklemişsin sevmediğin birini ileride zaman geçse de sevebilir misin
Hahahhhah üzülüyorum beynınız nasıl yıkanmış kendınıze aıt düşünceleriniz olmaması üzücü ben babamdan tokat yedım düşüncelerim yüzünden bıde sızın gibileri görünce insanın canı bi yanmıyor değil. Ayrıca ben kimseyi küçümsemem çocuğu cok beğendim ama ben kendini inkar eden bır ınsanla yapamam. Zaten baska türlü de bana göre değil cocuk gibi
Ayırca yaşadığın yere neden uyum saglamak zorundasın kı onlar senın yaşadığın hayata uyum saglasınlar bakalım o nasıl olur? Bıraz oku cıdden ıcten söylüyorum bunh
Gelmez
Kürt aslında ama kürt dıye bısey yok diyordu, ana dilimiz türkçe diyordu falan
Kısmen haklı, kürt diye bi ırk yok ama ana dilleri farsça
Instada atatürk fotosu falan paylaşmıştı 😂😂kalp koymuştu bırde atalarımız kürt türk ayrımı yapmazdı diyordu tarıh bılgım çok iyidir falan dıyordu😂
Kardesım bos yapma nasıl yok bızım ırkımız KÜRT ana dilimiz kürtçe türkçe anlasma dılı o kadar
Kürtçe birden ona kadar saysana bi. Kürtçe ama farsca değil
Yek dudu sisye çar benç şeş heft haşt neh deh
Hah bu farsça işte, kürtçe diye bi dil yok. Demek istediğim bu
Kürtçe diye bır dil yoksa? Sen ayrımı nasıl bılıyorsun?
Tarihçiyim, farsça eğitimi de aldım
Gelmez.
Kürt aslında ama kürt dıye bısey yok diyordu, ana dilimiz türkçe diyordu falan
Kürt diye bir halk var
Diğer kullanıcıların yorumlarına baksana 😂
Oo hemen bölücü damgası vurmuşlar 🥲
😂😂😂 komedi selalesı
Kürtçede çok güzel bir söz var ez diya xayînanim😅
Abi cidden bunlar mı haklı yoksa ben mi saçmalıyorum cok crınge ya kürdum demek zor değil
Kim nasıl olmak istiyorsa öyle olsun boş ver
Bana dm atar mısın
Tamam
Yazıktır.
Kıme
Erkeğe tabiki, niye sana olsun?
çok üzüldüm ama beyni nasıl yıkanmış ben babamdan tokat yemıstım düşun düşüncelerim yüzünden bırde buna bak
Bence ver yolu gitsin baby.
Ben nasıo bırıyım sence anlattıklarıma göre onurlu bırı mıyım
Onurlusun tabiki. Etniğini reddeden adamdan bi cacık olmaz.
✊🏻
👍 🌹
"Yorumları alalım."
Bundan gerisi özelden canım . 😂
Hahahhqjq yaz
Nası yazim xper 1 😂