
Hepimizin vardır böyle ilkleri... Olumlu veyahut olumsuz? İlk şokunu ne zaman nasıl yaşadınız?

Hepimizin vardır böyle ilkleri... Olumlu veyahut olumsuz? İlk şokunu ne zaman nasıl yaşadınız?
Ben hayatımın şoklarını zamanla yaşadım.. zaten kötü olan da bu zamanla acı çeken insan alışıyor bu acılara bir şeyi birden yaşarsan seni o an yıkar belki de ama bu şekilde sürünüyorsun. tek tek söyleyemem ama kısaca hayallerimin gerçek olmayacağı ve şimdiye kadar yaşadığım hayatın da boş olduğunu söyleyebilirim.
Cevap
7Cevap
Lisede 6 yıllık arkadaşımdan kazık yemiştim çok şok olmuştum
İlkini hatırlamıyorum ama en büyük şokunu 3 sene önce yaşadım
En sevdiğim oğlak durduk yere öldü ve ben inanamadım şok oldum 2 sene önce
Lise birde komşu kızla bizim evde ders çalışırken annem yazlıktan habersiz geldi bizi yakaladığı zamn şok oldum 🙄
Bazı kızların acımasız olduğunu gördüğümde. On uç yaşındaydım. O ana kadar kızları kötülük dusunmeyi bilmeyen melekler zannediyordum.
Bebekken ailemin beni yetimhanaye bıraktığında
🥺🥺🥺🥺🤦🏻🖤
Ablamin boşandığı ilk zamanlar
Üzücü...
🌹🌹
Sünnet olunca
18 yaşımda. Olumsuz olarak.
Benim ki 12 yaşlarımda cinsel yöndendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?