Naif, kibar veya saygılı olmanın bi yanlışı var da ben mi göremiyorum?

kibar biri olduğumu çok sık duyuyorum ve nedense iltifat gibi gelmiyor bana :D karşımdaki insanın da bu sebeple söylediğini değil de sanki "bu yüzden yalnızsın" dercesine dile getirdiğini hissediyorum :D

Naif, kibar veya saygılı olmanın bi yanlışı var da ben mi göremiyorum?
Cevapla