Ben bu zamana kadar bir çok konuda ettim. Bugün efulimin günü… yeni başlangıçlar kararlar felan filan neyse 😅
Dökülün haydee 😅
music.youtube.com/watch
Deliriyorum 😌🥳
Dökülün haydee 😅
music.youtube.com/watch
Deliriyorum 😌🥳
Bilmiyorum kendime haksızlık ettiysem de hakkımı helal ediyorum kendime 😂
Oldu mu şimdi abla bu 😑 15 Şubatta alsan olmaz mıydı bu yeni başlangıç kararını 😑 Hani yolun yarısı bitecek, maçın ikinci devresine başlayacaksın filan. Tam yeni başlangıç yapılacak zamandı 😑
Sen 15 Şubat detayını nerden biliyorsun 😅
Bildiğim daha çok şey var aklın şaşar abla 😎 bildiklerimi başkaları da bilsin istemiyorsan bana patatesli börekler, fındıklı kekler, elmalı kurabiyeler, çikolatalı pastalar filan yapmalısın 🤤🤤😋😋😇😇
Madem o kadar detay biliyorsun bunları yapmıcağımı da biliyorsundur 😂😂
Her seferinde şansımı deneyeceğim 😂 %1 ihtimal de olsa şans var demektir 😂
Eee ne zaman geliyorsun memlekete. Lahmacun dürüp yedirecektin bana sözün vardı 🥺 unuttum deme 🥺🥺
Emir?
Unuttun 🥺 bahsettiğin kişi değilim 🥺
Unuttun diye gönlümü almak için bana kara lahana sarması da yapman lazım gül abla 😑
Midem iyice dolsun ki ponçik kalbimi iyileştirmek için enerjim olsun 😔
Enaa hatırlayamadım ya 🥲
Hatırlayana kadar listeye bir şeyler mi eklesem 🤤
Lahmacunlarımı dürdükten sonra muhallebi yemeye de götürür müsün 😇😇😂😂
Bence hatırlatsan iyi olur kendini 😅
Hadi sarmayı geçtim. Onunla uğraşma. Lahmacun ve muhallebide tamamsak kendimi ifşa edebilirim 🤤😋😇😂
Tamam dediğin gibi olsun 😅
😎😎
Haftalar önce bir soruda birisi adını tahmin etmeye çalışıyordu hatırlıyor musun öyle bir şey 😂 o mükemmellik abidesi, lahmacunlar dürüp yedireceğin, muhallebilerden muhallebi beğendireceğin kişi benim işte 😎
Ahahahah yoksa tanımıyorsun yani beni 😂😂😂
Yok yok için rahat olsun 😂 akrabaya filan denk gelmedin 😂 aynı memleketten yemeklerle arası çok iyi olan, ablalarına lahmacun dürdürme, pasta börekler yaptırma hobisi olan aç birine denk geldin 😂
Kendime haksızlık etmeye kıyamıyorum, canım ben..
Bir kere şaşırt be adam 😂
Mersi..😅
Kendime haksızlık etmişsem vardır bi bildiğim 🙂
Cevap
11Cevap
En büyük haksızlığı her konuda kendime ettim zaten.
İnsanlara fazla şans tanıdığımı düşünüyorum bunu yapmamam gerekiyor meğerse ama işte aynı hataları yapan birisiyim
Kendi kendimi zorbalıyordum bir ara kilom boyuma göre normal olmasına rağmen aynada kendimi buffalo olarak görüyordum geçti gitti inşallah
Bu son bir kaç yıl kendimi hırpaladığımı söyleyebilirim😕
Kendime çok haksızlık ettim, ciddi ciddi kendi kul hakkıma girmiş olabilirim
İnsanların her sözüne inandığım için kendime çok haksızlık ediyorum. Hala daha etmeye devam ediyorum.
Kendime haksızlık etmem kendi kendimi neden dolandırayım efulim fkfkg
O defteri kapattım çok oldu.
Ekonomik anlamda. Kendime çok zalim davranıyorum.
Kendimi sevmemek ile.
Yarım biraktigim bir çok konuda.
Selam Küçük Hanım,
Her konuda desem :/
Kapasitemi zamanında düşük görmem
Herkesi iyi niyetli görüyorum.
Say say bitmez yaa
Başkalarınada haksızlık ediyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?