Arkadaşlar bu karaktersiz ruhu bozuk düşüncesi bozuk vicdansız acımasız kul hakkına
girdiklerinde zerre pişmanlık duymayan l*net olası insanlar neden bu kadar çok bu dünyada
yemin ederim elime bir güç geçse hepsini acımasız bir şekilde yok ederdim.😡😡
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Karaktersiz çok maalesef
Aynen kardesim.
Marifet sanıyorlar bunu... Başkasının hakkını yemeyi, çakallığı akıllılık olarak görüyorlar.
Vallaha abla ya marifetlerinide çakallıklarınıda alsınlar başlarına çalsınlar...
İnsanların cikarlari ugruna yapamayacagı sey kalmamis ben bundan emin oldum
Al birini vur ötekine zibil gibiler heryeri doldurmuşlar çıkarcı kardeşim'lar
o.*'lar
Evet deccaller
Deccaller aynen öyle
İnsanlar böyle ne yaparsın sen mutlu olacaksın artık takmayacaksın düzgün kimse yok
Ya 1 değil 2 değil ama heryerdeler yalancılar dolandırıcılar samimiyetsiz insanlar karaktersiz insanlar vallaha bunları yok etmemiz lazım arınma gecesi şart harbiden şart..
😂😂😂 hepsini b. k kuyusuna atalım
Gerçekten ya nefret ediyorum bende
Kurtulamayiz maalesef her yerdeler
B*k kuyusu emin ol bunların yanında daha temizdir emin ol bunları alacaksın diri diri gömeceksin toprağa hakları bu!!!
Ya ben nefreti geçtim artık öfke kusuyorum elimede gecmiyorlar ki sanaldan atıp atıp tutuyorlar
Sanalı bırak hayatımdaki insanlardan bile nefret ediyorum
Ya ben onları saymıyorum zaten onlar ayrı bir dünya ne yapalım artık başa gelen çekilir.
Ofgf offf kafayı yicem
Hepsinden midem bulanıyor
Vallaha ya kusamıyorsunda öyle saçma bir bulantı işte.
Hiç kimseye acimayacaksin bu hayatta aslında ama işte öyle de olmuyor ki
Ya öyle olmuyor o zaman onlardan farkın kalmıyor ama ben bu acımasız karakter yoksunu herifler zerre merhamet etmem elime gecseler her türlü deneyi üzerlerinde denerim
Nick guzelmis kesinlikle
@Soğukalp kime diyorsun?
@boşinsanlarlaugrasma
Cinsiyetçilik yüzünden. Adam olan cinsiyet meselesi değil şahsiyet meselesi. Erkeklerden daha adam olan kadınlar var.
Kimsede karakter kalmamış bro.
Vallaha ya gardaşım Allaha dua ediyorum elime öyle bir güç versin ki bunların hepsini yeryüzünden sileyim vallaha keşke bir kabul olsa ah keşkeee
Kanka böyle set set karaktersiz insanlar ile karşılaşıyorum. Yani memur değil özel sektörde olsam çoğuna dalardım
Hakları o vallaha hakları o ağız burun gireceksin.
Kızın biri bizi arabayla metroya kadar bırakırdı. Bir gün beraber gittiğimiz bir erkeğe baya laf soktu, çocuk bir daha bunla gitmem dedi. Sen gitmiyorsan ben de gitmem kanka sal gitsin dedim. İki gün ring otobüsü ile gittik. Üçüncü gün
İş çıkışı hadi gidelim dedim. Tuvalete girdi çıkmadı bi on dk ben de mesaj attım aşağıda bekliyorum indiğinde haber ver dedim. Mesaj atmış ben x kişisinin arabasıyla gıdecem demiş. Ulan düne kadar ağliyordun ne ara sattın kendini 7 liraya
Bak işte bu da***mayı tutacaksın evire çevire döveceksin yemin ederim hayatta en nefret ettiğim özellikler
Yalancılık
Samimiyetsizlik
Merhametsizlik
Ve en önemlisi karaktersizlik
Ne yapalım bilmiyorum ki kral artık insanmı tanımıyalim herkes bir şekilde b*k çıkıyor😶
Dahası var gitti herkese dedi ki benle sorunu yokmuş taner ile sorunu varmiş. Taner de benim. Beni arkadaş grubuna kötülemiş,. Kız 3 gün sonra ağzına sepetledi. Buna mesaj attım değdi mi lâ kendini satmana dedim. Bana dedi gel yüzüme söyle. Dedim mesai çıkışı Ankara 'nın neresinde istersen. Yvşk erkeksen hastanede yap diyor. La mal ben hastanede sana el kaldırsam memuriyetim biter. Gel dışarıda görüşelim dedim yemedi
Kendisi iki katım ama yemedi
Vücuda bakmıyor ki bu işler icraate bakıyor yüreğe bakıyor. karaktersiz değil mi bunların hepsi yüreksiz olur.
Hepsi silinip gitmeli. Ama itin tipi var diye ne dediyse kızlar ona inandı.
Ya oda adama ayrı koyuyor ya kendini yiyip bitiriyorsun lan şunun ağzını yüzünü kırayım diye
Koyuyor koymasına da yapacak bir şey yok. İki tokat atsan işinden gücünden olacan. Hayat bu alışmak gerekiyor. Beni kötülediği insanlar benle selamı kesmişti şimdi onun ne mal olduğunu anladılar bana selam vermek için çırpınıyorlar.
En iyisini yapmışsın kardeşim çevresel faktörler seni durduruyor bazen.
Kanka sağlık personeliyim iş hayatında tonla böyle insana denk gelecem her birine bir tokat atsam sonu hapis. Alışmk ve bu dünyada yvşkların da olduğunu kabul etmek lazım. Ben kabul ettim ve bu şahsa selam veren bana selam vermesin dedim
Tarlaya fare dadandı.
Bunlar kurt falan değil bildiğin ça*al sırtlan bunlar köpek gibiler menfaatlerine ne yarıyorsa oraya anında damlarlar ve her türlü yolu mübah görürler...
Ya kabullenip o uyuz itlere yem olacağız ya kaçacağız ya avcı olup onlardan kaçını kurutabileceğimize bakacağız ama yıkılmadan
Ben avcılığı seçiyorum görecekler bu karakter yoksunu herifler.
İşte bu en doğru seçim ben de yıllar önce bunu seçtim ve hiç pişman olmadım
Olmayızda inşallah abla😎
Yaşın doğru değilmi abla diye hitap ediyorum ama?
Aynı şeyleri ben de düşünüyorum
Ne yazık ki acı gerçekler.
Üzücü
Ama yapacak bişey yok maalesef
Aynen öyle
🤷🏻♀️
Kötülük iyiliği yendi çünkü. Hades mutludur şimdi
Ben o hadesin gelmişini geçmişini ya Vallaha bu insanlar hadesten'de karaktersizler hades şimdi lan bunlar benide geçmiş kötülükte diyip üzülüyordur bence
Yapacak bir şey yok..
Ne yazık ki...
Allahın belaları
Aynen ya vallaha Allahın belaları gerçekten.
noldu ya
Bir şey olduğu yok kardeşim.