İnsanlardaki bu karaktersizlik neden oluşuyor olabilir?

Şu hale bakın bi ya rezillik kepazelik resmen. Bide profiline dua falan koymuş kocaman babam yaşında adam yazıyor bide ya. Hic utanmalari arlanmaları da yok. Bide dışarda adamlık insanlık dersi verirler bunlar yok gençlik bitmiş eskiden böyle miydi diye naralar atarlar. Ortalık pç kaynıyor yemin ederim
İnsanlardaki bu karaktersizlik neden oluşuyor olabilir?
İnsanlardaki bu karaktersizlik neden oluşuyor olabilir?
Cevapla