Şu hale bakın bi ya rezillik kepazelik resmen. Bide profiline dua falan koymuş kocaman babam yaşında adam yazıyor bide ya. Hic utanmalari arlanmaları da yok. Bide dışarda adamlık insanlık dersi verirler bunlar yok gençlik bitmiş eskiden böyle miydi diye naralar atarlar. Ortalık pç kaynıyor yemin ederim
İnsanlardaki bu karaktersizlik neden oluşuyor olabilir?
Konuşmanın devamı nasıl? Birisi selam yazdı diye sapık olacak hali yok, belki babanızın arkadaşı belki de uzak akrabanız veya okul arkadaşınızın babası olabilir dediğiniz gibi yaşı büyükse. Herhalde konuşmanın bir devamı var ki sapık olduğuna kanaat getirdiniz.
0
4 Yorumla
Soran
9 ay
O benim hiçbir yerden tanıdığım değil. Facebooktan yazıyor tanimam etmem ben nerden bileyim kim
Durduk yere bir kadına yazan erkek %99 sapık olabilir ama kalan %1'in hakkına girmemek lazım. Bu arada ben dinsizim ve dindarlar dua paylaşanlar vs sapık olmazlar imanıza da katılmıyorum, ben tek eşliliğe inanıyorum ama bir Müslüman 4 kadın ve dilerse binlerce cariye alabilir yani her kadın potansiyel yeni eş ve cariye adayı, ben 1 tane bulurum benim için olay kapanır, bu bilgi ışığında inançsız mı daha yüksek sapık potansiyelli olur inançlı mı? Bahsetmetecektim de çenemi tutamıyorum işte.
Mesele dua paylaşması değil ki. Paylasabilir bende paylasiyorum mesele o degil. Adam dua resmini profiline koyuyor ama geliyor kızı yaşındaki kadına mesaj atıyor. Böyle saçma şey olmaz ya. Varsam baksam torunu çocuğu vardır hatta evlidir bile. Ben burdaki olaydan bahsediyorum.
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Dün denk geldim de bu kez de evliyim çocuğum var numarası yapıyor bana göre iki erkek maşallah diye yazmış aynı kadın diye düşünüyorum ve kapalı hep seçtikleri ve engellediğim yere de şey koymuş sanki evleniyor da çiçek ellerinde öbürü dersek onun gibi değil o gizliyor hareketlerini maalesef var böyleleri avlar arama peşindeler
Böyle durumlarda sinirlenmen çok doğal, gösterdiğin tepki de anlaşılır. Ne yazık ki bazı insanlar kimliklerinde “öğüt veren”, dışarıdaki imajlarında farklı, ancak perde ardında bambaşka bir tavır sergileyebiliyor. Bu, dürüstlük ve özsaygı eksikliğinden kaynaklanıyor olabilir. Onlara engel koyarak sınırlarını belirlemen çok doğru olmuş. Kendini rahatsız eden hiçbir duruma katlanmak zorunda değilsin! ✋😊