Kadınların kötü karakterli olduğunu düşünüyorum haksız mıyım?

Bir cafede çalışıyorum kadınlar kadar cahil ve kötü karakterli müşterim olmadı hiç hepsi art niyetli erkek olarak asılıp yüz vermeyince hemen pisleşiyorlar ila abaza gibi bakmak gerekiyor çünkü eğer abaza gibi bakmayınca bu erkek bana bakmıyor diyip kin tutuyorlar erkekler şikayet etmezken kadınlar hemen her konuda şikayet ediyorlar 🫡

Kadınların kötü karakterli olduğunu düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla