Kırıldığınız zaman bunu karşı tarafa belli ediyor musunuz?

Tarifsiz hisler içindeyim. Herkesin gördüğünden çok başka biri var içimde ve asla hissettiğim gibi yaşayamıyorum çünkü ne hissetmeliyim, ne yapmalıyım bilmiyorum. Boşlukta bile değil hiçlik sınırındayım. Endişeler, geç kalınmışlık, yalnızlık ve daha bir sürü duygu canımı okuyor..

Yaşıyorsun ama yoksun. İnsan nasıl dayanır buna? #Şahsiyet
Yaşıyorsun ama yoksun. İnsan nasıl dayanır buna?" #Şahsiyet

#inci🍂

Kırıldığınız zaman bunu karşı tarafa belli ediyor musunuz?
Cevapla