Selam, merhaba, güle güle.. size nasılsın diye sorulunca gerçekten cevap veriyor musunuz?

Selam, merhaba, güle güle.. size nasılsın diye sorulunca gerçekten cevap veriyor musunuz?

Genelde iyiyim derim... Ama genelde durumum görseldeki gibidir 😏
Karşımda ki kişi eğer gerçekten samimiyet sorduysa bana değer verdiği için merak ettiği için ben kötüyüm derim anlatırım. ama öylesine sorduysa iyiyim der geçiştiririm. ki zaten onu bile sormayanlar oluyor. bu yüzden de alıştım sorduklarına iyiyim demeye. bazen susmak daha iyi oluyor zaten sessizliğimizi bile anlayanlar gerçekten bizi tanıyan kişiler oluyor bu hayatta
Güzel soru
Alışkanlık demeyelimde kimse kötü olduğumu anlamasın derim ama hemen anlaşılır.
İyiyim diyorum çünkü gerçek kimsenin umrunda olmaz. Herkes için geçerli bu. Bari iyi gözükelim
Cevap
22Cevap
Aman soranın da çokta umrunda havasındayım, iyiyim diye geçiştirdiğim çok oluyor.
Yooo, gerçekten sağlık sıhhat iyi, sektiret gerisini. Sağlık iyi olduğu müddetçe diğerlerini çözer gideriz diyorum. Ki gerçekten de böyle.
Senle dertlesilmez aman be
Yok döverim
Doğruyu söylememi gerektiremeyecek dostlarım var. Gayrısına ağız alışkanlığı iyiyim demekle geçiştiriyorum.
İnsanın hayatında "Nasılsın?" diye sorulduğunda "İyi değilim" diyebileceği arkadaşları, dostları olmalıdır...
İyi olmasam bile iyi diyen insanlardanım ben genelde çünkü bir sorunum olduğunda birilerine anlatmayı seven bir kişiliğim yok.
Kötüysem, iyiyim diyelim iyi olsun derim. Beni tanıyanlar bir sorun olduğunu anlar hemen
İyiysem , süperim derim

Şükür derim genellikle.
Sorana bağlı. Elaleme iştekilere iyi der geçerim. Gerçekten yanımda olanlar zaten bilir cevabı sormaz bile
Alışkanlık olarak iyiyim diyorum genelde. Keşke sorsalar "ümeyir gerçekten iyi misin ruhun nasıl var mı bi sıkıntın derdin var mı"
psikratiste gitmeye niyetim yok. kalsın iyiyim
İyiyim derim her zaman. Hem alışkanlık hem de ne gerek var herkese nasıl olduğumu söylemeye 😂
Alışkanlık durumundan dolayı iyiyim. Ya da iyi sayılır diye söylerim
Alışkanlık iyiyim derim kötü olsamda kimseyle paylaşmayı tercih etmem.
Her zaman ağız alışkanlığı " iyiyim ya"
Genelde iyiyim derim
Beni tanımayanlar için
Karşımdakinin de formalite den nasılsın dediğini bildiğim için her zaman iyiyim derim🤷
Ortama ve soran kişiye bağlı tanıdıkse gerçekler eğer öylesine birisiyse iyiyim
Kötüyüm deyince sebebini soruyorlar bende üşeniyorum anlatmaya ondan hep iyiyim diyorum
Samimi bir arkdaşıma iyiyim demem kolay kolay.
Bugüne kadar hiç kötüyüm demedim
Umursamaz ve negatif bir ruh halinde soruyu pek takmam ve gerçeğe yakın cevaplar veririm. İyiysem bokunu çıkarır çok fenayım derim.
Maalesef iyiyim derim hep.
Kötüyüm derse çok ilgilenecekler sanki
Ben ilk önce ayıp olmasın diye iyiyim derim sonra kötüyüm derim gelenekçiyim çünkü 😀
Nasıl olduğumu söylerim herhalde soran olmuyor ki...
İyi diyelim iyi olsun derim
Bide şey var" şükür her halimize "
Nasılsam onu söylüyorum
O anki halimi
Genel olrak iyiyim der geçerim
Alışkanlık evet
Kötüysem idare eder derim. İyiysem iyiyim.
İyiyim denir başka diyecek bir şey yok :D
İyiyim derim ben
İyi olmaya çalışıyorum derim genelde ya da iyiyim
Agiz aliskanligi digilimmm
Evet iyiyim derim
İyim ben
İyiyim derim genelde
İyiyim
Eh işte idare eder diyorum
İyi diyelim iyi olsun.
Gerçeği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?