Bazı dönemler değişime ihtiyaç duyarız. Bunu çevre için değil, kendimiz için isteriz. Peki siz kendinizde nelerin değişmesi gerektiğini düşünüyorsunuz?

Bazı dönemler değişime ihtiyaç duyarız. Bunu çevre için değil, kendimiz için isteriz. Peki siz kendinizde nelerin değişmesi gerektiğini düşünüyorsunuz?

şu an da değiştirdim bile, ders çalışıyorum spora fazlasıyla ağırlık verdim antrenman saati arttırdım ve namaz kılmayı öğrendim 2024 de ekpss den tam puan almak istiyorum bir de istediğim üniversiteyi kazanmak, bunu başaracağım da
şu anda*, artırmak*. KPSS'de lazım olur kardeşim.
Cevap
17Cevap
Hiç bir şeyi değiştirmeyi düşünmüyorum, yeni bir ben’e ihtiyaç yok :)
Kendimden öyle razıyım ki, olduğum benle öyle mutluyum ki hiçbir değişime ihtiyaç duymuyorum...
@QUADRATURA vayy
Yeni yıl için bazı kararlar aldım. Beni mutsuz eden ne veya kim varsa hayatımda olmayacak.
Bir çok şey değişmesi lazım ama zamanla bir anda değişecek bir şey yok
Vay be 😃. Eskilerden kim kaldı... seni uzun zamandır görmüyordum.
Değiştimek istediğim bir şey yok.
Değiştirmek istediğim birkaç küçük pürüzüm var. Onları da halledersem her şey daha güzel olacak.
Beni değiştirmeliyim yeni bir ben için sjjdj
Kesinlikle 😂😂😂
O ne demiş ve ne yapmış demeden hayatımı yaşamalı
Kimseye gereğinden fazla değer vermemeliyim.
Değişime bir başlasam kim bilir ne kadar sürer ve neleri değiştirmem gerekir. Korkuyorum.😔 Tahmin ediyorum bu yüzden korkuyorum.
O kadar çok şeyi değiştirmeliyim ki aslında ama hangi birini nasıl değiştircem bilmiyorum üşeniyorum 🤣🤣
Saç rengimi değiştirdim öncelikle umarım tüm mikropları atabilirim hayatımdan
Değişmesi gerekenler değişti cok şükür.. sira olduğu gibi devam etmek
Komple kafamı sonrasında sorumluluk bilinci mi ve konfor alanımı 🙄😁
Daha düzenli ve disiplinki bir insan olmak istiyorum.
Hayat benim yerime değiştiriyor bazı şeyleri bana gerek kalmıyor
Çok şey değişmeli. Başta tembelliği bırakmalı ve disiplinli olmalıyım
Bazı alışkanlıklarımı bırakmam gerek sanırım bunu yapacağım
Ben aynı kalayım ya mümkünse yenilik falan istemiyorum
Aslında pek bir deiğişime ihtiyacım yok sadece kariyer bakımından terfi alsam benim için yeterli.
Kendime olan inadımı wjsjs
Belki işimi..
Kendimi bastan asagi degisgirmek istiyorum hep tatto ve piercing istemisimdir bu 2024 e gyaru olarak giricem
Fevriliğimi ve sinirimi, yoksa gerçekten başım çok ağrıyacak.
Takıntılarımın gitmesi lazım
devinimler gerek.
Kendimi değiştirmem lazım
İyi niyetimi değdirmeliyim galiba
Kariyer aşkın geçmeli, geçmek zorunda.
Böyle iyiyim, var olan ben ile devam.
Karamsarlığı bırakmam lazım ama zor
Kilo vermekle başladım.
Merhaba. Hiç bir şeyim asla değişmesin✨️🎀
Yeniden doğmam lazım bunun için.
Daha çok kitap okusam çok iyi olur.
Alışkanlıklarımı ve önceliklerimi δ
İstikrar konusunda daha azimli olmalıyım
Saç rengimi değiştirdim
Yeniden doğmak isterdim
Değişime ihtiyacım yok halimden memnunum
Bunu hiç düşünmedim doğrusu
Kilo vermeliyim.
Borçalrı bitrmem lazım
Kendimi.
Bazı şeyleri
Çok düşünmeyi bırakmam lazım gerisi kolay
Samimi olmalıyım
Ben bi mont alayım
Onu bile bilemem
Hiç bişi
Bir sürü şey 🤷♀️
Değişim istemem
Hayatımı
Spora baslayacagim
Hic bir seyi
Komple
her seyi
Aşk yaşamaliyim
Şansımı ve kaderimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?