Ağlamak istemek ama aglayamamak durumunu yaşadınız mı?

Ağlamak istiyorum, dün gece mesela içimde bı burukluk üzüntü vardı ağlamak istiyordum ama beceremedim. Bu genelde çok oluyor bende son bı kaç aydır. Sizde de var mı bu durum?
Ağlamak istemek ama aglayamamak durumunu yaşadınız mı?
Cevapla