Hiç ağlamak isteyip de ağlayamadığınız oldu mu?

Hiç ağlamak isteyip de ağlayamadığınız oldu mu? Ne zaman?

Peki sizce oturup hüngür hüngür saatlerce ağlamak mı psikolojik açıdan daha yıpratıcıdır yoksa devamlı içinden ağlamak isteyip de bir türlü ağlayamamak mı?
Hiç ağlamak isteyip de ağlayamadığınız oldu mu?
Cevapla