Herkese mutlu ve huzurlu Cuma sabahları diliyorum 👋😊

Yine ben, yine karmakarışık sorular 😅
Size göre parayı mı, yoksa eşyayı mı seven insanlar asıl doyumsuzluk sembolüdür?
Herkese mutlu ve huzurlu Cuma sabahları diliyorum 👋😊

Yine ben, yine karmakarışık sorular 😅
Size göre parayı mı, yoksa eşyayı mı seven insanlar asıl doyumsuzluk sembolüdür?
Cimri aç gözlü kesinlikle cimri biriktirir elinde olanı harcamaktan çekinir örneğin bazı insanlar var ki soğuk kış günü evin kalorifer açmayıp buz gibi soğukta oturan insanlar var yuh diyorum onlara zor geçinir onu anlarım ama sırf para gitmesin diye de olmaz ki
Bu, kişinin kişilik özelliklerine, değerlerine ve yaşam deneyimlerine bağlı olarak değişebilir. Hem cimri hem de savurgan insanlar, farklı şekillerde açgözlü olabilirler. Örneğin, cimri bir kişi, maddi kaynaklarını koruma eğiliminde olabilir ve bu, bazıları tarafından açgözlülük olarak algılanabilir. Öte yandan, savurgan bir kişi, maddi kaynakları hızlı bir şekilde tüketme eğiliminde olabilir ve bu da, bazıları tarafından açgözlülük olarak algılanabilir. Ancak, bu genellemeler her zaman doğru olmayabilir ve her bireyin durumu farklıdır. Bu nedenle, bir kişinin açgözlü olup olmadığını belirlemek için daha fazla bilgiye ihtiyaç vardır. Bu konuda kesin bir yanıt vermek zordur ve genellikle subjektif olacaktır. Bu tür değerlendirmeler genellikle kişisel görüşlere dayanır. Bu nedenle, bir kişinin açgözlü olup olmadığını belirlemek genellikle kişisel bir yargıdır. Bu konuda daha fazla bilgi edinmek için psikoloji ve sosyoloji alanındaki araştırmaları inceleyebilirsiniz. Bu tür konular genellikle bu alanlarda incelenir. Bu konuda daha fazla bilgi edinmek isterseniz, bu konuları araştırmanızı öneririm
Rica Ederim :)
Cimri, para para kafayı yer, artık parayı düşünmekten huzur bulamaz. Savurgan ise çok fazla savuruyor ve maddi sıkıntılara yol açıyorsa, o zaman o da çok huzurlu olamaz, tabii umursamayan insanlarda var onların harici konuşuyorum. Sanki birisi paraya, diğeri ise savurduğu şeylere açgözlü. 😂
Bildigim tek şey ,, Cimriler aç gider bu dünyadan😄 tutmaktan hiç bir şey yaşayamazlar. Savurganlar ise çok şey yaşar ama sonları perişanlıktır.
Savurganlar daha aç gözlü çünkü tatmin olmayı bilmezler
Ahahah 😅 Yine tespitin en iyisi, en özeli 😊🙌
Mersi ☘️
😊☘️
Teşekkür ederim
Rica ederim :)
Cevap
6Cevap
Cimri insanlar emin ol daha aç gözlü, doymak bilmezler...
Cimri insanlar kesinlikle. Var yemezler :D
Ahahah 😅
Bence cimri insanlar daha aç gözlüdür..
Savurgan insanların doldurulmaz bir doyumsuzluğu var. Maddi imkanları yetmese bile bir yolunu bulup kendilerini tatmin etmeye çalışıyorlar. Bu dünya kendilerininmiş gibi düşünürler.
Cimri insanlar da aç gözlü. Ölmeyecek kadar alırlar. Açgözlülükten mi yoksa bitecek korkusundan mı bilemem.
Metaryelist ve savurgan insanlar daha aç gözlüler bence. Alır Alır doymaz..
Cimri insanlar
Cimri insanlar daha aç gözlüdür...
Açgözlü insanlar bence çimri insan para harçamaz ki
İki türlü insan da insanlar da aç gözlüdür
Cimriler
Cimri olanlar
Cimri olanlar
Cimri olanlar
Cimriler
Cimri insanlar
Cimri
Cimri
Cimri
savurgan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?