EQ seviyesi düşük olanlarda IQ nün bir anlamı yokmuş. o halde ateistlerin zekası düşük olabilir mi?

EQ yeni bir terim ve duygusal zeka anlamına geliyor. hayal gücüyle alakalı bişey. detaylı bilgiye googledan bakabilirsiniz EQ hakkında pek çok makale ve video var.
ateistlerin genelinde gördüğüm şey maddeye tapıyorlar ve oradan net çıkarımlar yapıp mutlak doğru olarak görüyorlar her anlatılan materyalizmle ilgili şeyi. ve bunun dışındakileri kabul etmiyorlar. mesela dünya düz diyenlerle dalga geçiyorlar. 50 devletin ortak kararıyla askeri geçişe kapatılmış antarktikanın ötesinde neler olup bittiğini görmezden geliyorlar hiç merak bile etmiyorlar. sivil geçiş serbest olsa da askeri geçişe yasak çünkü oralar sivil olarak tek başına geçilebilecek yer değil. oysa ABD bir amiral byrd denen bir adamı bir filoyla antarktika ötesine keşfe yollamıştı ve döndüğünde adam amerika kıtasından daha büyük kıtalar var dediği için deli damgası yedi tımarhanelik oldu adamı hapse attılar abd tarihinde bunların hepsi var. deli olacak adamı filonun lideri yapıp niye oraya yolladın demezler mi adama? zaten adamın da şüpheli bir ölümü var kayıtlarda intihar diye geçiyor. mesela ateistlerin çogu düz dünyayla dalga geçer. sadece kendilerine empoze edilenleri mutlak doğru olarak kabul ederler. enine boyuna sorgulama yetenekleri yok ama var zannediyorlar. Ufuklarının dar oldugunu düşündürtüyor bu olay bana. Hayal güçleri sanki gelişmemiş gibiler. Oysa IQ nün yüksek olması EQ olmadan hiç bi anlam ifade etmiyormuş.

EQ seviyesi düşük olanlarda IQ nün bir anlamı yokmuş. o halde ateistlerin zekası düşük olabilir mi?
Cevapla