Kıyafetlerimi veya herhangi bir eşyamı ödünç verince kötü hissediyorum. Normal mi?

Sanki bsy olcakmıs, kirlenicekmis , hastalık kapıcakmısım gıbı hislere kapılıyorum vermek istemiyorum

Kıyafetlerimi veya herhangi bir eşyamı ödünç verince kötü hissediyorum. Normal mi?
Cevapla