+1 yılMutsuz ve kalbi kırık hissetmek oldukça normal bir durumdur ve birçok insan bu duyguları deneyimler. İşte bu tür duygusal durumlarla başa çıkmak için birkaç öneri:
1. Duygularınızı ifade edin: Kalbiniz kırık olduğunda, duygularınızı içsel olarak yaşamak yerine onları ifade etmek önemlidir. Bir arkadaşınıza, aile üyenize veya terapiste duygularınızı açmak size yardımcı olabilir.
2. Kendinize zaman tanıyın: Kendinize üzüldüğünüz veya kırıldığınız hissettiğiniz zaman, bu duyguların üzerine gitmek yerine kendinize zaman tanıyın. Kendinize duygularınızı işleme ve iyileşme süreci için izin verin.
3. Kendinize iyi bakın: Kendinize iyi bakmak, kendinizi desteklemek ve iyi hissetmeniz için gereklidir. Bu, düzenli uyku, sağlıklı beslenme, egzersiz ve kendinize zaman ayırma gibi faktörleri içerebilir.
4. Hobi edinin: Bir hobi edinmek, zihinsel ve duygusal olarak meşgul olmanıza yardımcı olabilir. Bu, resim yapmak, müzik dinlemek, yazmak veya bahçe işleri gibi herhangi bir şey olabilir.
5. Destek arayın: Duygusal zorluklarla başa çıkmak için profesyonel yardım almak oldukça önemlidir. Bir terapist veya danışman, duygusal iyileşme sürecinde size yardımcı olabilir.
6. Pozitif düşünceleri benimseyin: Negatif duygularla başa çıkmanın bir parçası olarak, pozitif düşünceleri benimsemek ve optimistik olmak önemlidir. Kendinize iyi enerji ve motive edici düşünceler vermek, iyileşme sürecinizi hızlandırabilir.
7. Sosyal ilişkiler kurun: Sevdiklerinizle vakit geçirmek, kendinizi yalnız hissetmenizi önleyebilir. Arkadaşlarınızla buluşmak, aile üyelerinizle konuşmak veya yeni insanlarla tanışmak size iyi gelebilir.
8. Kendinize kucak açın: Kendinizi sık sık sevin ve kucaklayın. Kendinize sevgi ve şefkatle yaklaşmak, duygusal olarak iyileşme sürecinizi destekleyebilir.
9. Duygularınızı ifade edin: Kalbiniz kırık olduğunda, duygularınızı içsel olarak yaşamak yerine onları ifade etmek önemlidir. Bir arkadaşınıza, aile üyenize veya terapiste duygularınızı açmak size yardımcı olabilir.
10. Olumlu değişiklikler yapın: Kendinizi daha iyi hissetmek için yaşamınızda olumlu değişiklikler yapmaktan çekinmeyin. Bu, yeni bir hobinin edinilmesi, yeni bir spor dalıyla uğraşmak veya sevdiğiniz bir şehre seyahat etmek gibi şeyler olabilir.
Bu öneriler kalbinizin kırık olduğu zamanlarda size yardımcı olabilir ve duygusal iyileşme sürecinizi destekleyebilir. Ancak, unutmayın ki duygusal olarak zor zamanlar geçici olabilir ve kendinize zaman tanıdığınızda, iyileşme süreci başlayabilir.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAtaol Behramoglunun Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var şiirinin son mısraları Hayat insana sunulmuş bir armağandır diyor
Size bir motivasyon parçası onure bilirim
Sevgili İlkay Akkaya nin Güneşin olsun gönlünde eseri
Bende bu tarz durumlarda o eseri hep dinlerim
Onun dışında kendinize hobiler yaratabilirsiniz
Bu sayede mental olarak bulundugunuz ortamdan izole olursunuz
Kitap tiyatro sinema iyi gelir ya da birseyler karalayan
Hayata insana yasama dair
Zor umarım hersey gönlünce olur20 Yorumla
Bende depresyondayım bana iyi gelen müzik, uyku ve hayal etmek çünkü bunlar beni sorunlarımdan kaçırıyor ama oda hep kısa vadeli uzun vadeli artık buralardan kaçmak istiyorum tek kendimle ilgilenirsem belki bu bana iyi gelir, seni bilemem durum çok vahim değilse bir şey söyliyim mi bilemedim çünkü beni hiçbir şey mutlu etmiyor anlamış değilim bunu.
05 Yorumla- +1 yıl
Depresyon fırtına gibi geldiğinde kaçamıyorsun sadece geçmesini beklerken güzel filmler izleyip seni geliştiren kitaplar okursan yavaş yavaş kara bulutlarda kalkıyor, bende eskiden sık sık depresyona girerdim kendiliğinden 2-3 hafta sürerdi meditasyon yapmaya başldıktan sonra %80 azaldı en son İnancın Biyolojisi Bruce H. Lipton ve Mirdad'ın kitabını okuyup uygulamaya başladıktan sonra tamamen geçti ara sıra modumun olmadığı günler oluyor ama bu zaten normal. Eski kara bulutlar tamamen geride kaldı bende işe yaradı
- +1 yıl
Ben 3 yıldır depresyondayım. Gelecek kaygısı yüzünden hayat mücadelemi tek kendim veriyorum yanımda olan yok anlamıyorlar yani daha da beter hale getiyorlar insanı. Ben bu hobileri yapmak yerine ileriki kariyerim için çok fayda sağlacak çalışmalar yapıyorum işte bu beni işe yarar hayaline hızlı ulaşacak kişi yapıyor ay da film izlerim ayda 2 kitap da bitirmeye çalışırım bu kadar.
- +1 yıl
Dış dünyanız içsel gerçekliğinizin bir parçasıdır. Bu yüzden meditasyonlar insanlara büyük bir yardımcı araç çünkü iç dünyanızı rahatlatır siz rahat olursanız işlerinizde rahat ilerler. Kendinize yüklenmeden kendinizi maksimum rahatlatın. Dilerim hayalleriniz gerçekleşir🙃
Gizli Üye(18-24)+1 yılEge türküsü açıp göbek at kız 😂
211 Yorumla- +1 yıl
Kalbim ege de kaldı zaten ege türküsü ile anca ağlarım 😂😂
Cevap sahibi+1 yılOf yaaa neden bana travmamı hatırlatıyorsun 😢
- +1 yıl
Niye kız noldu
Cevap sahibi+1 yılBenim de kalbim egede kaldı. 🥺
- +1 yıl
🥲🥲🥲bu Ege fena zalımmm çıktı
Cevap sahibi+1 yılBir daha egeli erkekle olmaz, hele ismi de ege ise aman aman
- +1 yıl
🥲doğru dedin
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun kardeş 🥺
- +1 yıl
Hayrına teselli edilir dermişim dhdhdh :)
Cevap sahibi+1 yıl@KerpetenRamiz Hanımlar fırsatçınız ayağınıza geldi
- +1 yıl
Ulan ne kalbin fesat ya Bi hayir işi yapalım dedik burnumuzdan getirdin yazık ya insanlık ölmüş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, çok takılmamak lazım diye düşünüyorum yani kalbinizi kıran olay elbette önemlidir ama bunu takmayıp akışına bırakabilmelisiniz elinizden geldiğince. Üzüntüye, strese elinizden geldiğince hayatınızda yer vermeden devam edebilirseniz o zaman daha sağlıklı ve güçlü bir şekilde ilerleyebilrsiniz. Kendinizi daha mutlu edebilecek şeylere odaklanmanız lazım kafaca. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kendine değer ver başka kimseyi umursama boş ver gitsin
30 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılKırılmayın mesela kimseye kolay kolay en temizi o
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok boş yorumlar var herkesin canım olduğunu düşünüyorum 😑
Eğer kalbin kırık ve kendini kötü hissediyorsan varsa plaja git tek başına olabileceğin bi yerde alkol iç kafanı dinle yoksa müzik dinle o da çok az sakinleştirir yanlız kalabileceğin bir oda da ol hiç çıkma izleyebiliyorsan videolar izle konuşabiliyorsan biri ile konuş ama bu da fazla iyi gelmeyecektir en çok içinden savaşman gerekir kabullenmen fakat bu da zor en iyisi uyumak ama düşünceler uyutmaz uyuyamazsın oynuyabiliyorsan oyun oyna yerinde olsam 5 alkol alır icerken oynardım uyandığında yeniden doğmuş gibi olurdun içemiyorsan varsa uyku hapı at 2 tane uyu doğada gezmeyi dene şehir iciyse bilemiyorum arkadaşların varsa sinemaya git bovling oyna o da yoksa akşam serin bi yerde oturup şarkı dinle psikoloji hapı varsa iç yoksa boş boş duvara bak 😌👍 eğer çektiğin şey aşk acisiysa hic bir şekilde düşünme kendine acımasızca davran kafanda. Ağla aglayabildigin kadar ama daha fazla ağlama yoksa daha çok hatırlarsın onunla ilgili her şeyi sil fotoğraflar videolar numara mesajlar elibse yemek takı ne varsa at gitsin 1 tane bile olmasın yoksa aklından çıkmaz çıksa bile boş boş durur yani neyse evrenin en asosyal ve yıkık birinden tavsiyeler aldın değerini bil kendine iyi bak12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılLan herkesin mal olduğunu düşünüyorum yazdim canim diye cevirmis?
Cevap sahibi+1 yılTüm atmosferin icine ettin aptal uygulama 😑😌😑
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMümkün mertebe kimse ile dert konuşma az , öz kişiye anlat yakın çevrende.
You tubeda bu konu ile ilgili uzmanları dinle not al.
Komedi izle , özellik instegramda takılma, kisa videolar kisa surede mutlu edip 1 saat sonra sıkıyor ve mutsuz ediyor.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılÜzüntünüzün zafer kazanmasına izin verme. Ne zaman iyileşeceğine karar veremezsin, ancak daha iyi olacağınızdan emin olabilirsin, Arkadaşlarına güven, şüphelerini onlara açıkla ve ruh halin konusunda dürüst olun.
Vur patlasın çal oynasın gitsin bir daha gelmeyeceğiz hayata10 Yorumla
+1 yılGez eğlen kafana bir şey takma arkadaşlarınla vakit geçir kuaföre git alışveriş yap aklına takılan her neyse ya da her kimse onu unutmaya çalış hatta hiç düşünme aklına bile getirme ve günlük hayatından hiç ödün verme özellikle akşamları yalnız kalmamaya çalış bu sayede kolay atlatırsın
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 680 cevap paylaştı.
+1 yılKendine bir tatil ısmarla.
Kapa telefonunda.
O tatil süresince sadece sen ol seninle birlikte.
Başka hiç bir şeyi parazit etme kendine.
Bol bol gez, eğlen.
Zaman denen kavram, her şeyin ilacı10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılKızlar genelde ilk tanıştığı erkek ile sevişir bu gibi durumlarda
12 Yorumla- +1 yıl
Senin yüzünde bu gülümseme varken depresyon sizin semtinizden geçmez merak etme
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
+1 yılÖnce sıcak bir duş dusun bitmesine 2 dakika kala buz gibi suyu aç kal 2 dakika o suyun altında daha sonra çık bı türk kahvesi yap bide yanına çikolata bide sevdiğin romanlardan birini al oku onu varsa bide tütsü yak tamamdır
10 Yorumla
+1 yılAyağa kalk kendine bir bak kabullenme, değmeyecek konulara zırlama aciziyeti gösterme
12 Yorumla- +1 yıl
Konuyu bile bilmezken iyi zırvalamissin
- +1 yıl
Konuyu anlattın mı, bileyim. Sadece kalbin kırık bunu belirtmişsin, Mutsuzmışsun. Buna yönelik konuştum daha devrik cümle kurmana bile değinmediğim yerde bana beyinsizliğini konuşturma.
+1 yılHayatı gırıgırına yaşayacaksın bu zamanlarda bak depresyon kalıyor mu 😂😂
17 Yorumla- +1 yıl
Deli damgası alalı çok oldu ya
- +1 yıl
Heh tımarhanede çalış delilerle uğraş deli doktoru damgası ye bide tam olsun 😂😂
- +1 yıl
Aslında oralara girebilsem iyi anlaşırız da bı tanıdık şart
- +1 yıl
Ben varım ayarlarım sana bir tımarhane dert ettiğin şeye bak 😂😂
- +1 yıl
Oooo kraalll
- +1 yıl
Yazsana prenses
- +1 yıl
Ekledim
Dışarı çık, gez dolaş, kendine zaman ayır. Kendinde bir farklılık yapa bilirsin. Mesela saç rengini değiştire bilir ya da kestire bilirsin. Kitap okuyan biriysense yeni kitaplar ala bilirsin. Filme gide bilirsin. Ardakaş çevrenle daha çok zaman geçire bilirsin. ya da kendin için yeni bir meşguliyyet bula bilirsin. Yeni hobide ola bilir tabii
10 Yorumla"Ne yazık ki, zaman kimseyi ayırmaz"; “Kendimi başka zamanların bu parıltılarına bırakıyorum”; “anılar birbirine karışınca gözyaşları gelir bana”; “acımasız melankoli”; "yalnız mutluluk"; “Parmaklarımın şekillendirdiği kumdan kaleleri zaman tehdit ediyor”https://youtu. be/Mqb8weZrKN4? feature=sharedre-state://background_color_rgb (15, 15, 15), font_color_rgb (241, 241, 241), justifyLeft
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Mutsuz olmayı engellemeyecek sin dibine kadar yaşayıp sonra sıkılınca ehhhh yeter uleyn diye bir isyan geliyor insana işte o zaman içinde bulunduğun durumdan çıkıyorsun yani bu ben de işe yarıyor 😂
10 Yorumla
+1 yılAklından geçen yapmak istediğin ne varsa (çok çılgınca bir şey dahi olsa) ertelemeden yapmalısın. İyi geliyor 😊
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 491 cevap paylaştı. Yalnız kalmamaya özen göster. Tabiatı itibariyle yanız biriysen. Bol bol aktivite de bulun. Nedir? Sinema, tiyatro, davet, parti, gece hayatı (abartmadan). Ve ya hobiler edin kendine. Lütfen Pul koleksiyonu gibi seviyesiz bir espri yapmayın :)
10 Yorumla
+1 yılÇık dışarı hava al yürü biraz. Güzel etkisini göreceksin mutlaka inan bana.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılYapacak bir milyonlarca iş varken bunalıma girmeyi insanlar nasıl beceriyor ben hiç anlamıyorum
10 Yorumla
+1 yılSarılmak bence kemiklerini kırana kadar hemde.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bir klüpte deli gibi eğlenip sarhoş olduktan sonra sabah tanımadığın biriyle uyanmak 😂
12 Yorumla- +1 yıl
😱
- +1 yıl
@Şekerşambali 🙄 ne oldu
+1 yılErkek için sevgili, Kadın için yoksa yine sevgili. baska türlü geçmez
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Müzikli bir etkinliğe katılmak bence çok iyi gelicektir.
10 YorumlaSana bunu yapan hayat bana ve diğerlerine neler yapmıştır kimbilir
10 YorumlaHiçbir şey. Sana şunu yap bunu yap diyemem depresyonunu acını çekmen ve ardında bırakman gerekecek. Zor çok zor ama yaptıktan sonra artık başka biri oluyorsun.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO durumda ne yaparsan yap keyif vermez, bizim burada şunu yap iyi gelir diyeceğimiz her şeyi istemeden gönülsüz yapıp, geçmediği için daha çok üzüleceksin, en iyisi akışa bırak, içinden ne geliyorsa onu yal sadece
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYap*
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYeni bir aşk iyi gelir yeni insanlar tanımak için kendine şans ver hiçbir bir olay ve hiçbir kimse uğruna depresyona girmeye değmez herseyin, herkesin alternatifi vardır.
00 Yorumla canım anamla bugün alışveriş yaptık atom içtik tatlı yedik bir güzel gezdik eve döndük birlikte yemek yaptık afiyetlerle yedik. mutsuzluk kalp kırığı falan kalmadı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSevdiğine sarılmak ve sevdiğinin dizlerinde uyumak; tabii ki sevdiğinin de, uyurken saçlarınla oynaması! Allah'ım nasip etmeden ölmek istemiyorum.
10 Yorumla
+1 yıliçine atmadan en güvendiğin insana anlatmak ve en mutlu olduğun anları hatırlamak ve seni güldüren şeyleri izlemek veya yapmak.
22 Yorumla
+1 yılKalbi kırıkların başkanı olan ben Ajda Pekkan'ın "Bambaşka biri" şarkısını evde son ses açıp dinlemeni öneririm.
00 Yorumla
+1 yılİşine gücüne odaklan ve başka şeyler düşünme. Zamanını geri al ve kendinle başbaşa olduğun mutlu günlerden devam et
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Alışveriş yapıyorum. Kitabımı alıp güzel bir sahil kenarı cafeye gidiyorum. Kahve kitap deniz mutlu olmaya çalışıyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Evden çıkarak temiz hava almak ve uzun süre yürümek. Bunun yanında huzur veren müzikler dinlemek iyi gelir diye düşünüyorum, geçmiş gitmiş olsun.
00 Yorumlabence efendi gibi depresyonun çek kurtul ertelmeye devam edersen getirisi hiç iyi olmaz
10 Yorumla
+1 yılValla bi kere efendi efendi paşa paşa o acını çekeceksin tamamen yaşa sonradan zaten kendin sıkılıyorsun ve kendşne geliyorsun kendini biraz zamana bırak geçer
10 YorumlaProfil fotoğrafına baktım çok güzel ve neşeli duruyorsun senin kalbini kıran kimse taş olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Sana ferhat göçer den reva şarkısını gönderiyorum dinle tamam mı https://youtu.be/lSX1nRaGi2c?si=FTQhAYak_06YscOW
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok basit inadına yaşamak inadına mutlu görünüyor olmak ve kesinlikle onun hakkında konuşmam
10 YorumlaYoutube açıyosun, mizah kanallarına bakıyorsun kafanı dağıtıyorsun, Mevtcan Bahav tavsiyemdir
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. kesin çözüm 😂😂
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂sağ ol ya
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılbu depresyonda olduğunu göstermez. önerim zamanla geçer. sana bir doz zaman
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Film izlenir komik veya bol aksiyonlu. Papatya çayı iyi gelmez o kessin
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Ben bu durumdayken şiir yazıyorum kağıt kalem iyi geliyor
00 Yorumla
+1 yılİnancın biyolojisi Bruce H. Lipton okumanızı tavsiye ederim iyi gelebilir.
00 YorumlaPapatya ve adaçayı içebilirsiniz: peçeteden çiçek yapabilirsiniz size kalmış
00 Yorumla
+1 yılİlgi alaniniz olan şeyleri yapabilirsiniz, psikolojik kitaplar okuyabilirsiniz
00 YorumlaGeçmişi düşünmeyi bırakıp kısa vadeli sevdiğin cok sevdiğin planlar yap uygula
00 YorumlaAlışveriş, alışveriş, alışveriş :))) ben para harcarken resmen mutlu oluyorum 😅😅
00 Yorumlaçikolata yemek hem depresyona hemde kalp kırıklığına iyi geldiği söyleniyor
00 YorumlaTavsiye almaya geldim🥲
12 Yorumla- +1 yıl
Tavsiye verir hale geldim şu an hazırım 😂
Aynaya bak ve kendinin farkına var silkelen hayatına devam et üzülmek için dert edecek kadar çok yaşamıyoruz
10 YorumlaSeni kıran ve mutsuz eden şeyden kurtulmalisin anı yaşa ve seni mutlu edecek insanlarla takıl seni mutsuz edenlerle değil
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBaşka bi adam iyi gelir. Cinsel ilişki yaşarsan zaten zevkten ne stres kalır ne başağrısı. Mutlu olursun.
04 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyorsun
+1 yılOf cok zor bir durum cidden insanin icinden hicbir sey yapmak gelmiyor
10 Yorumla
+1 yılDinlenmek tek basina iletisimsiz hazmetmek iyi geleni sonunda bulur insan
10 Yorumla
+1 yılYat iki üç gün yatakta kal sonra çık en iyi ortama takil hiçbir şey kalmaz
10 YorumlaKalbi kırıkların sahibi Allah'a yönel ancak o iyi gelir
10 YorumlaUyuşturucu bir iğne dünyayla bağlantı kesilmesi lazım 😂
10 YorumlaEşşekten düşenin halinden eşşekten düşen anlar. Başka bir eşşekten düşen ile konuşabilirsin
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğin şeyler neyse onlara yoğunlaşarak kafanı dağıtacaksın
00 Yorumla - Devamını Gör (133)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer