Hep pozitif hem de negatif durumlar var, kii zaten tüm bir yıl pozitif geçemezdiiii. Kimler kaç puan aldıııı 🎄⛄️

Hep pozitif hem de negatif durumlar var, kii zaten tüm bir yıl pozitif geçemezdiiii. Kimler kaç puan aldıııı 🎄⛄️

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
115 aldım.. bence iyi
iyi tabi kankk
tişikkirler knk :D
120 puan aldık. yeterli.
gayet iyi adminim :)
110 puan ile uğurluyorum 2023 ü😂
hepsini fulledik şükür skjds
Yüz kırk beş aldım 😅
Çoğu doğru muhteşem bişi
105 puan
vayy süperr
110 yapmış gibiyim.
gayet iyi :)
40 yapar
sjdka :D
120 p
çok iyi beğendim
0 puan almışım
koca bir yıl naptın reis
Tatil ve iş başka bir şey olmafı bizde 😀
kafa rahat güzel
85 puan aldım 😊😊
aferin 5 :)
70 p
fena değil :) skdj
Hahah o kadar zor bir seneydi ki yine iyi puanmış hahaha
190...
Pardon 160.🙂
100🙂
yıldızlı pekiyi bravoooo :D
70 sanırım
gelecek yıla düzelir skjdsk
70 aldım
güzel güxelll