
Beklemeden beklemek lazımmış….

Beklemeden beklemek lazımmış….
Ben hep beklerdim galiba. Bazı aşklar beklemeseydi destan yazabilir miydi? Leyla ile Mecnun , Ferhat ile Şirin gibi.
Yani bence gerçek aşksa beklenilir. Daha benim sevdiğim kişinin haberi yok onu sevdiğimi ama 1 saat boyunca apartmanın soğuk merdivenlerinde bekledim ama gelmedi bugün yaşadım bu arada bu dediklerimi. Ama herşeye rağmen bekliyorum ve bekleyeceğim...
Beklemek demeyelm de
Fobisi bir travma mı
Duygusal olarak kendini hazr hissetmiyor ve bir kaçış yolu mu arıyor
Ayrıca değer neye göre kime göre
En büyük deger bir insana gelecek hayallerinde yer vermektir
Evet diyelim ki hayatının aşkını buldun her anlamda mükemmel mutlu olacağınız belli ama zaman gerek beklemek gerek
Cevap
3Cevap
Beklerdim ama aşık olanın evlilik fobisi olmaz
Gerçekten sevenin evlilik fobisi olmaz diyorsun haklısın galiba
Ben bazı şeyleri beklemekten yoruldum çok bekleyemem artık
Adam gibi bir çıkarsa nikahı basarım diyorsun 😄
Niye olmasın 😄
Beklerdim kıymetimden bişey eksilmezdi olabilir böyle şeyler
Evlilik fobisi bende de var beklenilmez bence herkes devam etmeli zaman hızli
Bir yere kadar beklerim
Öyle aşk mı olur sevda olur
Zaten aşk deliliktir
Sevene deli
Sevmeyen sevmedi
Deniyor demi 😂
Bi süreliğine evet bu işler aceleye gelmez zaten :D
İlişkiye baglı
Gerçekten sevdiysem beklerim
Kararlı olurdum ve ona güven verirdim.
Beklerdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar