Konuşarak mı yazışarak mı bir birinizle iletişim kurarsınız?

Hangisi hoşuna gider

Güncellemeler
+1 yıl
ölü taklıdı yapıyor KS dekıler nerdesınız yafffuuuu
Konuşarak mı yazışarak mı bir birinizle iletişim kurarsınız?
Cevapla