
Çok ayırt etmediğim için isim bile koyasım gelmiyor

Çok ayırt etmediğim için isim bile koyasım gelmiyor
Beşiktaş
Kartal 🦅
Cevap
1Cevap
Ben isim koymakla uğraşmam direk mutsuzum
Mutluluğuma isim koysam Zeynep olurdu mutsuzluğum Bayburt 😂😅
Bayburt’un suçu ne ndnndnd
Mutluluğum gülünce gözlerimin içinin gülmesinde saklı hüznümse yine o gözlerde ben düz göz koyarım
Mutluluğu da tam anlamıyla yaşarsam bir isim belki o zaman düşünürum , şu an yaşayamadıgim birşeye isim koyamiyorum..
Keyfim ve kahyası gibi, kuru fasulye, pilav gibi... 🤷♀️
Mutluluğuma eftal ismini verirdim mutsuzluğuma nalan ismini verirdim
Efkarlı civcivler toplaşın ksksfsfs 🤣
Hahah efkarlı tayfa buraya sjsjsj
beni neden kendinden mahrum bırakıyosun
Ben seni değil sen beni
sen beni
Gel dedin mi Git mi dedin
Sev dedin mi Sevme mi dedin
Merak etttin mi?
Sen mi sildin ben mi sildim?
bu şiir mi
Şimdi yazdım
Ben şair değilimdi
ahaha😂
Söyle bakalım neden? 😂😄
ne neden😂😂
Beni neden kendinden mahrum bırakıyorsun snsnsb?
ben bırakmıyorum sen bırakıyorsun😂
Nasıl ben bırakıyorum ya shsbsb
basbayağı bırakıyorsun djgjjf
Gizemli olan sensin…. Kaçan sensin diye biliyorum 😄🤔
belkide değilim
Gizli hayranlar bitmedi 😄hep gizlenin bakalım
belkide tek kişidir😂
Boğa burcuysan çık Boğa Burcu değilsen çıkma 😂 dermişim zndndn
değilim dkkg
Tama tüm sorulara gel kendinden beni mahrum bırakma xndndn gizli gel ama snnd
bakarız 😂
O ismin ifşa oldu naz veya nazlı dndnsn
nerden ifşa oldu djgjf
Nazından hdhdbd
ahahah😂
Mutluluk = ilizyon
Mutsuzluk= tek gercek
Mutluluğum neşe mutsuzluğum da siyah olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar