İnsanları tanıdıkça ölesim geliyor, neden böyle yoksa bu normal mi?

Geçen ay yoğun bakımdaydım ama öldürmeyen Allah öldürmedi

geçmişte yüzlerce kez ölecektim ölmedim

intiharlar ettim yine ölmedim

şimdi peki ne için yaşıyorum?

insanları tanıdıkça ölesim geliyo

İnsanları tanıdıkça ölesim geliyor, neden böyle yoksa bu normal mi?
Cevapla