Geçen ay yoğun bakımdaydım ama öldürmeyen Allah öldürmedi
geçmişte yüzlerce kez ölecektim ölmedim
intiharlar ettim yine ölmedim
şimdi peki ne için yaşıyorum?
insanları tanıdıkça ölesim geliyo
Geçen ay yoğun bakımdaydım ama öldürmeyen Allah öldürmedi
geçmişte yüzlerce kez ölecektim ölmedim
intiharlar ettim yine ölmedim
şimdi peki ne için yaşıyorum?
insanları tanıdıkça ölesim geliyo
Milyarlarca insan var. Birkaçı istediğin gibi değil diye kendi önünü niye tıkamaya çalışıyorsun. İnsan umudu kendinden almalı. Bir yavru kedi gördüğünde için eriyorsa, sırf bunun için bile yaşanır.
Cevap
3Cevap
Normaldir
Valla bebeğim ölesi gelen benı tanıyanlar oluyor genelde kımse ıcın ölemem 😎😜
Haklısın insanlar çok acımazsız gaddar kötü igrencler ama herşeye rağmen yaşamak lazım zaten zamanımız gelince ölücez
intihar için hangi yöntemleri denedin?
Bana kalsın
seçtiğin yöntem ilgi çekmek için mi yoksa ciddi olduğun için mi yaptığını anlatır.
çok duygusal olma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?