Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı.
Ben kimseye kötü davranmıyorum en son şerefsiz kuzenim yanımdan geçti şerefsiz bacağıma çarptı ben baka kaldım tabiki sadece onlar değil o onları dediğim gibi yukarı çıkmam için yaptı çıkmadım o yüzden en son giderken çarptı onlar bana kötü davranıyor ben kıza ilk defa bağırdım falan doğruysa yaptıklarının bedelini ödüyor