
Canı sıkılınca sana gelen kişileri hayatında tutar mısın?

Canı sıkılınca sana gelen kişileri hayatında tutar mısın?
Canım sıkıldığı için kimseye gitmedim ama istediğim randımanı ilgiyi alamazsam yahut canımı sıkarsa geri giderim 😂 canı sıkıldığı için bana gelen biri olduğunu da hissetmedim hiç. Bende bulduğunu başkasında bulamadığı için gelir en fazla
Canları sıkılsa bile bana gelen olmuyor ne yazık ki, doğum günü, engelliler günü gibi özel günlerimi hatırlamıyorlar yanımda olmuyorlar ama ben yine de onları kalbim de taşıyorum işte 🤷♂️ benim de merhametim bu
Cevap
4Cevap
Hayır tabi ki de.. beni çıkar için kullanan kişileri hayatımda tutmam.. vefalı olmalı insan sadece değer verdiği için yanımda olanları tutarım
O eskidendi, başka kapıya, kimsenin beni kullanmasına müsade etmiyorum, insanları okuyorum, niyetlerini okuyorum.
Evet benim de canım sıkılınca ona gidiyorumdurki geliyordur.
Can sıkıntısı giderme müdürlüğünde çalışmıyorum 😂
Hayırr kesinlikle o olayı yaşadım ve engelledim gitti
Gerçekten seven gelsin
Bana saygısı yok kendine de mi yok? Etmem.
Kürkçü dükkanı mıyım ben?
genelde hic hayatıma almam bile
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?