31 yaşındayım ama küçük gösteriyorum. Bu bir dezavantaj mı?

Evet yaşımdan küçük gosteriyorum bu bir dezavantaj mı? Kadınlar belkide kucuk saniyordur beni o yüzden çok kadınlarla aram yok.

Güncellemeler
+1 yıl
Beyin. yoksunlugundan. ziuade bu ten rengini tercih ederim zira sen beyin yoksunusun orası kesin :)
31 yaşındayım ama küçük gösteriyorum. Bu bir dezavantaj mı?
Cevapla