Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Valla birader, ben aslında 29 yaşındayım ve 23 gibi gösteriyorum. Tabi ki avantajları olmasının yanı sıra dezavantajları da var, özellikle reel hayatta, küçük zannedip saygısızlığa yeltenenlere çok ayar oluyorum. Bunu sen de yaşamışsındır belki, bebek yüzlü olmaktan hepsi.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir kardeşim
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u +1 yılŞu an sana dezavantaj gibi görünüyor olabilir. Fakat bunun avantajları çok daha fazla...
Emin ol daima genç göstermek çok iyi, tecrübelerinden yola çıkarak şunu söyleyebilirim. Her jenerasyon ile iyi anlayacaksın. Tabii erkek olarak ilerleyen yaşlarda ekmeğini yersin bol bol...
111 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Ricalar
- +1 yıl
İlerleyen yaşlarda ne gibi ekmek yeme durumu oluyo bu durumun? 😀
- +1 yıl
- +1 yıl
@Hayatİstanbul77 öyle zirve mi olur
- +1 yıl
Bu arada siz de yaklaşmışsınız ama göstermiyorsunuz o yüzden bi R yapabilirim 😅 ben bu merakla yaşayamam @Hayatİstanbul77
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Hayatİstanbul77 haklısın özür dilerim sadece meraktı benimkisi
+1 yılBende küçük gösteriyorum. Dezavantaj.
17 Yorumla- +1 yıl
:( kişiden kişiye değişir bence ta
- +1 yıl
Elbette değişir. Kendi açımdan söyledim.
- +1 yıl
İleride avantaj olur ama senin için bu :)
- +1 yıl
Geç yaşlanmak gibi mi :)
- +1 yıl
Evet :))
- +1 yıl
Sizin içinde geçerli olabilir :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim :))
+1 yılAvantaj abi çok yakışıklısın
14 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah kardeşim sagolsin
- +1 yıl
Ne demek :)
- +1 yıl
Eyvallah abim
- +1 yıl
Eyvallah kardesim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılAvantaj
10 Yorumla Hocam sana bise diyimmi. Kendine hasss bir karizman var. Yasindan kucuk gostermek dezavantaj ise sen halkulade bir istisnasın. Tam 27 yasindaki gibi duruyorsun yasindan cokta kucuk gostermiyorsun.
113 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah teşekkür ederim. Ama ne bileyim bir avantajini gormedim
- +1 yıl
🤣🤣 hahah dogru
- +1 yıl
Kovaa@ niye avantaj gormesin gayet yakısıkli
- +1 yıl
@barbarraaa teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
@Kovaa151 buradan yurunse ne olur ki normal bir site
- +1 yıl
Haha hyr gerçekler bu niye yürüyeyim?😂sende at fotonu senide gorelim o kadar cesaretin varsa adam kendiside biliyor gayet bilmediği bir şey soylemedim
- +1 yıl
Belki kızın sevgilisi va ryani yürümek olmuyor bencede
- +1 yıl
Adama yüruyorsun diyen sensin benim nasil tepki vermem gerekiyor😅 iltifat ona ettim sana etmedim sen niye karışiyorsun çirkinsen benim sorunum değil bak ısine
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
@barbarraaa haydaa. Hocam senin kendinle sorunlarin var bence. Bana zaten iltifat etmedin ben boyle anlamadim zaten. Hani normalde bir kiz erkege iltifat etmezya kolay kolay , sende burada etmişsin, ve bende sen ona yuruyorsun diye nitelendirdim. Benim gibi nitelendiricek insan sayisi az degil çünkü türkiye burası. Yani ben kimsenin tipiyle ilgili birsey demedim sen bana "çirkinsen benim sorunum degil " diyorsun. Gercekten anladiginizi dusunmuyorum beni. He cirkinsemde cirkinlik bir sorun da değil. Ne biliyim belki bu konusmalari baska insanlar gorurde bos yere muhalefet ettiginizi size belirtir.
+1 yılbence mükemel bazı erkekleri görüyorum saç sakaldan 30duruyolar yaşlarını öğrenince 22filan şok oluyorum genç durmanız emin olun daha avantajlı bunun nasıl bir dezi olabilir kizzkkz
27 Yorumla- +1 yıl
Kızlar olgun erkekleri seviyor çoğu yani olgun sakallı büyük vs
- +1 yıl
bn babyface seviyorumm herkes aynı değil
- +1 yıl
Keşke senin gibi düşünen biri çıksa karşıma. İnsAllah cikar
- +1 yıl
nasıl ya hiçmi yok ben tam tersi sakalı var saçı var aura dediğimiz şey onlarda göremiyorum bişeyleri yok ama babyfaceler öylemi aura var onlarda umarım karşınısa çıkar
- +1 yıl
Hiç yok birinden hoslansam tanımak istemiyor hatta
- +1 yıl
tuhaf
- +1 yıl
:/ nasip artık demek ki sevdikleri vs var o yüzden
Bence avantajlı bir durum küçük göstermek kötü bir durumu yok bence cucelik vs gibi bir sağlık sorunu yoksa tabii
22 Yorumla- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Haklısın teşekkür ederim
+1 yılAllah gönlüne göre versin abi genç gösteriyosun millet genç göstermek için neler yapıyor kıymetini bil
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
Gizli Üye(25-29)+1 yılyoo o kadar da kucuk gostermiyosun durusundan belli oluyo biraz yasinin buyuk oldugu ama bunu herkes anlayamiyor sanirim sana bu sekilde gorusler gelmis genelde
13 Yorumla- +1 yıl
Evet o şekilde geldi
Cevap sahibi+1 yılAnladım takma kafana o zaman boş ver yaşa, hayatını istediğin gibi kımseyide, umursama
- +1 yıl
Peki öyle yapacağım teşekkür ederim
Kişilik & Karakter konusunda 300 cevap paylaştı. Gerçekten de küçük gösteriyorsun, soran olursa yaşım 27 de 😅
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂 tamam
+1 yılBende 18 yaşındayım ama 40 gösteriyorum o ne olacak 😂😂
115 Yorumla- +1 yıl
:(( hadi ya
- +1 yıl
Şanslı birisin 😂
- +1 yıl
Bilmem.. belkide
- +1 yıl
Olgun durmak daha mı güzel 😂
- +1 yıl
Kadınlar olgun gosteren erkek seviyor
- +1 yıl
Hepsi mi 🤔
- +1 yıl
%90 i
- +1 yıl
%10 kişiden biri seni seçer hiç merak etme 😁
- +1 yıl
🤣🤣 seçsin artık sıkıldım
- +1 yıl
Aramaktan Vazgectikten sonra kısmetin açılır 😂
- +1 yıl
Neyse artık. Bekar kalacagim sanırım 😂
- +1 yıl
Yok yok elbet bir gün 😂
- +1 yıl
Nasipppp 😊
- +1 yıl
👍🏻🤗
- +1 yıl
😊😊
+1 yılBence avantaj😍😘 genelde erkekte renkli göz tercihim yeşildir ama ilk kez bir erkeğe mavi göz bu kadar yakıştını farkettim sadce gözlerin için bile seninle evlenilir şimdiki kızlad dağ ayisı tercih ediyor sizin gibilerin değerini bilmiyorlad🙁🙁
26 Yorumla- +1 yıl
Dimi
- +1 yıl
😂😂 tamam fazla kurcalama yazdıklarimi😂😂
- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂 manyak
- +1 yıl
Çok Teşekkür ederim gerçekten utandirdin beni şimdi 😊🫠🤗
- +1 yıl
@ballıminikız kadınlar şu an serseri boş espri yapan ve aldatan erkeklere meyilliler
+1 yıl20'li yaşlarda sıkıntı olabilir çünkü ciddiye alınmama durumun falan olur, bilirsin. Ama belli bir yaştan sonra avantaj oluyor, daha genç gösteriyorsun çünkü.
10 YorumlaBence küçük göstermek her zaman iyi ben hafif balık etli olduğum için beni de büyük sanıyorlar 3 yaş filan
31 Yorumla- +1 yıl
Kadınlarda balık etli iyi ama ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek için dezavantaj olabilir ama 20 yaşında olup 35 yaşında gösteren erkekler de var tabi
11 Yorumla- +1 yıl
Evet haklisinn
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe güzel işte hiç yaşlanmazsın😂😂😂 aynı dert bendede var 21im ama hep 18 falan sanıyolar
15 Yorumla- +1 yıl
Himm senin içinde güzel bir şey aslindaaa
Cevap sahibi+1 yılButün kadınlar için iyi ajsjsj ama bence erkeğin de yaşlanmaması iyi sonuçta kadın genç dururken erkeğin buruş buruş olması hoş olmuyo
- +1 yıl
Evet ikisininde küçük göstermesi güzel bir şey
Cevap sahibi+1 yılEvt
- +1 yıl
☺️☺️☺️
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok iyi zaten gençsin çok büyük bir yaş değil tam delikanlı bir konumdasın
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Gizli Üye(25-29)+1 yılhayirrr yakışıklısın zaten keyfini çıkar allah sahibine bağışlasın
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ☺️ insAllah bir an önce en çok istediğim şey nasibimde biri varsa olmasi
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen de senin gibiyim. 😃 Genç gösteriyorum. Özellikle zayıfladığım zamanlar da daha bir çocuk gibi oluyorum. 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBana göre avantajı yok. 25 falan duruyorsun, gayet iyi işte.
13 Yorumla- +1 yıl
Belkide hoslandigim. kizlar 26 27 yaşında ise diyordur bu çocuk benden küçük onkoti bir durum
Cevap sahibi+1 yılyani sen kaç yaşlarında birini istiyorsun ki kendine
- +1 yıl
Pek bir aradığım yaş aralığı yok anlayışlı bir insan olması yeterli. Ama kadınlar daha olgun gösteren erkekleri tercih ediyorlar
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBence avantaj bende 30umda minyon gözükmek isterim
10 Yorumla Dez avantaj diil bro avantaj
Bende yaşımı gostermiyorum10 Yorumla
+1 yılBence çok iyi bişey profildeki sensen eğer bence gayet iyisin böyle
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Sanırım uzun zamandır yalnız olduğum için böyle hissettim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende küçük gösteriyorum avantaj bence çabuk yaşlanmam en azından yaşımı göstermemmm annem de öyle 40 yaşında ama herkes 30 diyor
10 YorumlaBence güzel erkeğin genci sağlam olur birçok açıdan ama kendini zihnen olgunlatır
11 Yorumla- +1 yıl
Evet kesinlikle doğru kadın içinde gecerli
+1 yılBende biraz daha küçük gösteriyorum bence dezavantaj ama ilerleyen yaşlarda avantaja dönüyor
11 Yorumla- +1 yıl
Tesekkurlerrr
+1 yılKendini gömmeyi ne zaman bırakacaksın, insanların ne düşündüğünü önemseme
08 Yorumla- +1 yıl
Kendimi gommuyorum ki
- +1 yıl
Küçük gösterdiğini düşünüp dezavantaj mı diyosun. Kendinle barışık olsan böyle düşünmezdin
- +1 yıl
Yani kadınlar olgun erkek seviyor diye sordum
- +1 yıl
Bu göreceli
- +1 yıl
Peki. İnsanların ne düşündüğünu onemsemeyecegim
- +1 yıl
İnşallah
- +1 yıl
Teşekkürler yorum icin
- +1 yıl
Rica ederim
Kişilik & Karakter konusunda 5,8b cevap paylaştı. Evet küçük duruyorsun mavi gözlü :)
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 😊
+1 yılDezavantaj elbette
Erkek her zaman erkeksi görünmeli 😈00 YorumlaBaşkan senin 31 yaşında olduğuna kimse inanmaz ama dezavantajları nedir bilemedim
00 Yorumla
+1 yılYaşlanınca avantajını görürsün abi
15 Yorumla- +1 yıl
Abi diyince bir kötü oldum 🤣 eski sevgilim 23 yaşındaydı cunku
- +1 yıl
Ben de gündelik hayatım da 31 yaşındaki birine abi dediğim için o şekilde hitap etmiştim 🫨🫠
- +1 yıl
Normalde kucuk gosteriyorum diye kimse abi bile demez 🤣 teşekkür ettim yorum icin 😊
- +1 yıl
Estağfurullah 😅
- +1 yıl
☺️☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yıl31 yaş yaşlı değil ki zaten?
11 Yorumla- +1 yıl
Yani evet haklisin
+1 yılAynı durum bendede var bro, 32 yaşındayım 24-25 gösteriyorum. İleriye yönelik avantaj içinde bulunduğumuz zamana göre dezavantaj bence
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı.
+1 yılBanada diyorlar ama avantaj olarak buluyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Evet sende küçük gosteriyorsun
Yaşın çok kutsal bir sayı ondan
16 Yorumla- +1 yıl
yarockcu değil misin sen jsiss
- +1 yıl
Hahaha yok be 🤣🤣
- +1 yıl
obaaa jwsiw
- +1 yıl
🤣🤣 tamam bu muhabbetleri burada yapmayalim
- +1 yıl
yeğeni rockcu olucak
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Hayır ben dezavataj olduğunu düşünmüyorum..
16 Yorumla- +1 yıl
Havalimanında çalıştigim için bırakamıyorum yoksa birakirdimmm :/
- +1 yıl
Teşekkür ederim çok naziksin ☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim tekrardan 😊😊 sagolun
Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı. Yoo genç görünenler her zaman 1-0 öndedir
11 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
+1 yılNe güzel işte keyfine bak
11 Yorumla- +1 yıl
Peki ☺️
Gizli Üye(30-35)+1 yıl25 32 yaş aralığı zaten fark etmiyor fazla. Sana 25 desen de inanırdım ama 19 20 gibi de değilsi mesela
00 YorumlaTabiki avantaj😄 profil fotondaki senmisin? Gözlerinin rengine öldüm adın ne? Ruslara benziyorsun bu arada😘
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çok. naziksin 😊 evet benim. Adım Kadir. Havalimanında çalışıyorum herkes Rusça konuşmaya çalışıyor benimle 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim iltifatların için 😊 mutlu ettin beni
- +1 yıl
- +1 yıl
😂😂 anladimmm
+1 yılÇok güzel bence
41 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni hayatını çökmemişler aynı benimde benim durum 27 yaşındayım bana 18-22 yaş diyen var
10 Yorumla
+1 yıloha 22 yaşında sanki :D
10 Yorumla
+1 yılYani avantaj aslında kötü degil
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılparan yoktur
ya da yakışıklı değilsindir10 Yorumla Darısı başıma
22 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani
- +1 yıl
Sende küçük gösteriyor gibisin zaten
Hayır avantaj
21 Yorumla- +1 yıl
tamam teşekkürler ☺️
Yanlız Pp deki sensen baya yakışıklısın bnce
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çok naziksin ☺️
- +1 yıl
☺️☺️
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Avantaj bence
11 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
+1 yılgayet iyi kucuk göstermek
12 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
- +1 yıl
rica edermm
+1 yılIyi bence avantajli
11 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
+1 yılAvantaj
11 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
+1 yılBebeğim sn rus erkeklerine benziyorsun😘
17 Yorumla- +1 yıl
Ben mi evet havalimanında çalışıyorum herkes benle Rusça konuşmaya çalışıyor 😂😂
- +1 yıl
Hahha öylemi? Havalimaninda ne iş yapiyorsun
- +1 yıl
Dış hatlarda memurum
- +1 yıl
Ya anladım senin ruslara benzemenin sebebi renkli goz sarısınlığın yaninda ruslar gibi ciddi ve soğuk duruyorsun hatta sana benzeyen bir rus bile gösteririm gerçekten donuk bakıslara sahipler
- +1 yıl
Evet biraz ciddi ve soğuk duruyorum sanki belkide bu yüzden çok aşkta şansım yaver gitmiyor 😂😂
- +1 yıl
Peki gercten böyle birisimisin bence değilsin sana önerim kadınlar gülen pozitif duran erkeklerden cesaret alır soğuk durusunu bu sekilde kırabilirsin konuşma anında ya da konuşurken tebessüm etmeyi unutma hep bu karşıdaki insanı azda olsa ısıtır
- +1 yıl
Biraz durağan bir insanım ama soğuk kanlı değilim. Aksine karşımdaki insanı tanımak değer vermek isteyen bir yapım var. Tebessüm ederim teşekkür ederim tavsiye için. Zaten aslında herkesin değil hayatıma girecek olan kişiyi bulsam kafi benim için. 😊
+1 yılSan kim dedi küçük gösteriyorsun diye
05 Yorumla- +1 yıl
Herkes öyle diyor
- +1 yıl
Herkesin mi gözü bozuk
- +1 yıl
Senin bozuk sanırım :)
- +1 yıl
Git dayı ya ego kasma
- +1 yıl
At kafası seni
+1 yılNapalim yani yaşını 31 den 69 a mı çevirelim
03 Yorumla- +1 yıl
Çok cocukca bir espri
- +1 yıl
Çok kötü bir ten rengi
- +1 yıl
Ok :)
Çokta küçük göstermiyosunuz 28 falan
04 Yorumla- +1 yıl
Valla gören 25 Felan sandım diyor
- +1 yıl
Peki teşekkür ederim
Gizli Üye(18-24)+1 yılAvantajlı bisey bazi durumlarda
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl28 im 18 gösteriyorum memnunum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl31 yasinda gostermenden iyidir
10 Yorumla
+1 yılWill Poulter a benziyorsun dostum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Ben kaç gösteriyorum?
04 Yorumla- +1 yıl
33
- +1 yıl
26 27
Gizli Üye(25-29)+1 yılBulgara benziyor sun
11 Yorumla- +1 yıl
Karadenizliyim
+1 yılBu harika bişey boşversene
20 Yorumla- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer