Kötü alışkanlıklarımı değiştirip yerine daha kötülerini koymalıyım. Anladık ki ne kadar kötü olursak o kadar iyi oluyoruz..😄

Kötü alışkanlıklarımı değiştirip yerine daha kötülerini koymalıyım. Anladık ki ne kadar kötü olursak o kadar iyi oluyoruz..😄

Spor😂 ama yok sevmiyorum yoruluyorum 🥺
Sağlıklı beslenme alışkanlığımı yeniden kazanmak isterim. Ona alışınca şekerli vs yiyecekleri kendin yemek istemiyorsun çünkü
Cevap
14Cevap
Ben erken uyuma alışkanlığı edinmek isterdim çünkü geç yattığım ve erken kalktığım için uyku saatim bana yetmiyor hiç :D
Daha fazla cesaret alayım çok olmalı yüksek kurtarmıyor :D
Bu hangi sorunun cevabı acaba 😀. Hatlar mı karıştı 😄
yok cesaret alışkanlıgı istiyorum :D
Hımm okey, ama fazlası da zarar onu be 😄😅
aman olsun zararını seviyoruz :D
Kesinlikle insanları kullanıp atmak olurdu ama ben yapamam ki
koymak istesek bi sürür ötünün kötüsünü koyarızda karşıdakine zarar :)
Genel anestezi tadında alışkanlıklar istiyorum.
Fazla hırpalamadan her gün bayılana kadar antrenman.
"Sakın denemeyi olum sonunda bacaklarım çatladı Kasım yırtıldı falan animede yaşamıyoruz. Vücut kaldıramıyo"
kumar olabilir 😛
Yok sanki 😀
kumar yok ya. ama karı kız da olabilir bak düşündüm de ajhsdga :D
Yeni dedik yeni 😄
şımarık kadınları sopalamak nasıl 🤔
Gençlik dönemimdeki gibi yine dans edebilmek
Esnekliğini mi kaybettin, kıvraklığını mı 😀😂
Her sabah yürüyüş yapma alışkanlığım olsun istiyorum
daha üşengeç olmak :D
Aşırı umursamaz olmak istiyorum 😅
Ders çalışmak demek istiyorum yaaaa jxbdjs
Boyama yapmak olabilir
Kitap okumak
Spor yapmak.
Umursamazlık
31 i bırakmak olurdu
Uçmak
Dans dans dans
gezmek :D
Bisiklet sür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?