Sizce herkes kendine ben iyi insanım ama yanlış insan çok diyor bu yanlış insanlar nerede?

Arkadaşlar herkes kendine iyiyim hoşum ayağında ama yanlış insan da cok diyorlar hayatta bu yanlış insanları bi biz göremedik :D

Sizce herkes kendine ben iyi insanım ama yanlış insan çok diyor bu yanlış insanlar nerede?
Cevapla