Hayatına girecek insanlar seninle ilgili neyi bilmeliler?

Hayatına girecek insanlar seninle ilgili neyi bilmeliler?

Bu güne kadar öğrendikleri doğru olarak kabul ettikleri herşeyin yanlış olduğunu bilmeleri maalesef gerek.
Çünkü bundan sonra bambaşka bir noktada olacaklar.
Bambaşka şeyler görecekler , tanık olacaklar.
Biraz iddialı bir açıklama oldu bende farkındayım.
Gerçek ve doğru olan.
Bu benim suçum olmamalı.
Biraz açıklayıcı olsanız cidden ben bile merak ettim
Yukarıda gayet net açıkladığımı düşünüyorum.
Herkes sevgi mutluluk aşk güvende yaşamak istiyor.
Peki bu zamana kadar yaptıklarından bir yere varamamisken neden yaptıklarından yanlış yaptığını çıkartmıyor hala inatla aynı yanlislari yaparak kendine yalan söylemeyi seciyor.
Bu konu öyle 2 cümle ile anlatılacak bir şey değil.
Daha önce bu soruya benzer sorulara cevap yazdım.
Yorum yaptım.
İnsanoğlu artık kabul etmeli gerçekten yaşamak istediği hayatın içinde olmak istemediğini.
her şey sözde kalıyor.
Yaşanan hayatlar , yapılanlar ortada.
Ben bir yerden gazel okumuyorum ki.
her şey o kadar net ve açık ki.
Bir bardak suyu kaldırdığınizda arkasında ne olduğunu görürsünüz ya işte o kadar net.
Ne istediğimize karar vermeliyiz.
Bunu da fiile dökmek içinde ilk önce kendimize doğruyu söylemeliyiz.
Bunu insanoglu kabul etmediği sürece ben ne yapsam ne istesem nasıl davransam boş.
Ne istediğini bildiğini sanıp aslında hiç bir şey bilmeyen hayattan hiç bir beklentisi olmayan o kadar çok insan var ki.
Anlayamadığım , mantığıma uymayan bir şey var.
Bir insan doğruyu iyiyi güzeli bildiği halde neden yapmaz.
Bilerek isteyerek insan neden kendien acı çektirmek için ısrar eder.
Birde üstüne üstlük sanki bunu kendisi istememiş gibi davranmaya çalışır.
Mağdur ettiklerine sanki kendisi mağdur olmuş gibi davranır.
İnsan bunların farkına varıp bildikten sonra bu şekilde düşünmeye başlıyorsunuz.
Cevap
11Cevap
Duygusalım. bağlandığım zaman aşırı bağlanırım. ve değer verdiğim kişi için de elimden geleni yaparım. ama yalana gelemem.
Çok sağlam ve dürüstlük biridirim ömürlük olduğumu bilsin
Eğer kendine güvenmiyorsa benden Uzak olsun
Oldukça iyi kesşke herkes sizin gibi olsa :)
Şimdi siz hiç kuyumcunun gel vatandaş gel bende altın pırlanta var dediğini duydunuzmu duyamazsınız
Bu yüzden pırlanta değeri insanlar da vardır
Maçoyum ve kıskancım. Bu iki kriteri bilseler yeter aslında.
Haddini bilsinler kafi gerisini ben öğretirim 😃
Herşeyi dökmem tanıması gerekn şeyleri bilmesi yeterli
Farklı fantezilerimi 😂 ama bilemezler çünkü hep içim de yaşıyorum 😂
kolay silebileceğimi bilsinler 😛
Vazgeçilmezim diyorsun peki bu da herkes vazgeçebilir evet güzel bir şey. :)
tam olarak öyle değil. ikinci şansı vermem gibi bir şey 😂 yoksa kimse vazgeçilmez değildir 😛
Haklısın elbette kimse kimsenin yarabandı ya da kullanacağı bir oyuncağı değil. :)
tabii ki. bu arada soruyu genel sorduğun için cevabım o özel kişiye göre değil. genel insanlara göre. yanlış anlaşılma olmasın :D
Tamam anladım. :D
Bana dokunmayan yılan 1000 yaşasın dokuna yılında Allah rahmet eylesin yani bundan kastım bana zarar vermeye kalkmasınlar
Uvv çok ürkütücü 😂
Bilmesinler bilince kullanıyorlar.
Bazen bende öyle hissediyorum hayat bu peki başka? :)
Başka nötr yani bilemedim :)
Bence vardır gibi geldi bana ama neyse. :)
✋✋🙂
:)
Sınırlarını.
ne gibi mesela?
Evet sınır aşıldı mı saygı kalmıyor her anlamda. :)
Evli olduğumu
Yüksek libidomu
Ve sert görünümümün Altındaki yumuşak kalbimi
sevdiğim şeyleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?