Burası Sidney. Dünyanın bir ucu. Ve bulduğum yazıya bakın. Dünyanın bir çok yerinde saygı görmek böyle bir şey.

Burası Sidney. Dünyanın bir ucu. Ve bulduğum yazıya bakın. Dünyanın bir çok yerinde saygı görmek böyle bir şey.

Başarı ve iyilik hiçbir zaman takdir görmez, birileri dünyanın her tarafında saygı görüyorsa o kişide sıkıntı vardır. Haliyle istemeyiz, sevmeyenlerimizin çok olmasını yeğleriz
Cevap
3Cevap
Ben kendi seçimlerine bırakırdım insanlara
Başka bir millete saygı duymak için tarihte kötü bir geçmiş olmaması gerekir. Avusturalyadan osmanlıya saldırmak için gelenlere saygı duymuyorum
İstemem samimiyetsiz gelir
sanatsal sekilde tanınmayı isterdim
Kim istemez ki sayılmayı sevilmeli
Hayır gerek yok
cansın...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?