Bir sürü hayranlarınızın olması Sosyal medya üzerin'den çok fazla takipçinizin olmasını ister miydiniz? 

Evet, isterdim.
Hayır, istemezdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eğer yaptığım örnek bir davranış ile olacaksa, ya da onur duyulacak bir meslek ise neden olmasın.
Ancak ne günümüz medyasının magazin sayfalarındaki küçüklü büyüklü puntolara sığmak için efor sarfeden, ne de muhabirler tarafından yaptığım iş yerine, özel hayatım ile anılmak istemezdim.
Aslında muhtemelen istemezdim, çok kirli bir piyasa çünkü. Akıttığı irinden başka, tadabileceğiniz hiçbir şey yok.
Kalabalıklardan hoşlanmıyorum. Dünyanın en ıssız yerinde dolaşmak, huzurla iç içe olmak varken hele..
Gidilen bir ortam da bütün gözlerin bana bakması beni aşırı kasardı o yüzden rahat olmak isterim yani tanınmak falan istemem, yaptığım her hareket milletin diline dolaşır ki insanları biliyorsunuz kusur aramakta üstlerine yok. Bu beni çok yıpratırdı, bana göre değil böyle şeyler...
Hayır, istemezdim. Tanınmak kulağa güzel geliyor olabilir. Ancak her karakter bu yükü taşıyamaz. Kendim için söylüyorum.
Cevap
43Cevap
Tabi isterdim ama belki şaşırırdım da kendimi bilemiyorum.
İstemezdim kesinlikle. Nazara inanırım, başım beladan dahada çıkmaz öyle olursam. 😄
herkes tarafından tanınan bir insan olmak istemezdim. şöhret ateşten gömlektir. herkes taşıyamaz. en azından ben taşıyamam.
Evet ama olacaksam Türkiye çapında olmak yetmezdi bana ya hep ya hiç diyenlerdenim.
İstemezdim. Ben kendi hayatımda çok mutluyum. Çevremde az ve öz insan var, kafa rahat 😄
Tanınmak istemezdim. Yaşantım da daha fazla zorluk çekiyor olacaktım.
yolda yürüyemeyecek kadar değil ama süper zengim olmak isterdim
Zaten çoğu kişi tarafından tanınıyorum fazlasına gerek yok
İstemezdim. Ben dayanamazdım o kadar ilgiye... ''Yeteer!'' diye bağırabilirdim.
Ben tanınmak isterdim. Zorlukları var evet ama yine de güzel bir şey ya.
Özel hayat diye bir şey var göz önünde olmak istemezdim
Başka bir kimlikle gizemli bir ünlü olmak isterdim
Hayır istemezdim doğru dürüst yürüyemez tatil yapamaz kafama göre takılamazdım.
İstemem ya ünlü olmak zor iş gelemem ben yalan asılsız haberlere
Evet olabilir oyuncu olmak arzusu içimde bir kor gibi 😂
İsterdim çünkü millete malzeme vericek kadar egoist bencil edepsiz yapım yok emeğimle kazanırdım magazinden değil
Düşününce evet ama onlar da sandığımız kadar rahat ve mutlu değiller böyle düşününce hayır
Hangi alanda olduğuma göre değişir.
Yalnız kadının fotosunu sadece bir kişi çekmiş diğerleri başka birinebodaklanmis 😂😁
Kadını fotoğrafçılar çekmiyo bu resimde özel bir arkadaşı çekmiş galiba 😂
İstemeyen ya gerizekalı'dır ya da çok mutlu.
Istemem siradan birisi olmak tercihim
Misantropim var la benim.. Katlanamam.
Istemezdim ugrasamam oyle seylerle
Istemezdim ben yalnızlığı seviyorum
Ben başbakan olmak isterdim 😂
Aslaaaa, özel hayat diye birşey kalmaz 😒
Biraz tanınmak iyidir fazlası zarar
İsterdim
*Gecen bol olsun.*
sınıfımdaki elli kişi tanıyor işte daha ne olsun.
İstemezdim. Kafam böyle rahat :)
Napcam ki o kadar insanı?
Eksik kalsın. Gösteriş ve maskeye gerek yok.
Hayır, istemezdim açıkçası.
Nerde çokluk orda bkluk 🙂
popülerlik güzel ama ben kameraları sevmezdim..
Hedeflerim gerçekleşirse evet
C -) hiçbiri umrumda DEĞİL
Istemem dunya beni bilse ne olur bilmese ne olur?
erkekler daha çok tanınmak istiyor :D
yok istemem yurdum insanı olmak güzel..
Yalnız fotorafta başkasını çekiyorlar.
Hayır akraba falan çıkılır Allah korusun
Zekâ mla tanınmak isterdim
Oy oranları aynı 19 a 5 😀
Hayir kullanmiyorum zaten
Yok canim ben almıyim
bir ara böyle bir dalga oldu. Hiç iyi değil ya
kızlar daha çok istiyor
para kazandırıyosa evet. yoksa hayır.
Hayır gerek yok
Hayır istemezdim
İsterdim
Çok ilgiyi sevmem.
İstemezdim
Hayır istemezdim
Nööö wey sevmem
Hayır istemezdim.
Kesinlikle hayır
Istemezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar