İnsanlarla hem yakın olmak istiyorum hem de korkuyorum, ne yapabilirim?

Aslında bazı insanlarla yakın ilişkiler kurup yakın arkadaş olmak istiyorum ama yapamıyorum çünkü onların kötü birisi çıkmasından Korkuyorum bu yüzden herkesle olan iletişimim belirli sınırlar içerisinde Merhaba merhaba kimseye derdimi anlatmam yani Ama bu şekilde Kendimi çok yalnız hissediyorum çok Sınırlarımı aşıldığı zaman da hayır demesini bilmediğim için çok yıpranıyorum Bu yüzden kimseyle çok samimi olmak istemiyorum ama böyle de çok yalnız hissediyorum Ne yapabilirim sanki hayatımda giren Herkes bana kötülük yapacakmış gibi hissediyorum ki geçmişe baktığınız zaman ne zaman bir insanı sinirlerimi açsam hep beni çok yordu yıprattı
İnsanlarla hem yakın olmak istiyorum hem de korkuyorum, ne yapabilirim?
Cevapla