Saf veyada iyi niyetli olmanın sıkıntılarını çok defa yaşıyorum çok yoruldum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 9 yıllık evliyim. evlilik öncesi okul dışında ortamım olmadı ailem çok baskıcıydı kısacası çekirdek ailem dışında pek muhatabım olmadı. Evlendim kalabalık bir aileye geldim hâliyle çok kişiyle muhatap oluyormm birisi benimle konuşarak ağzımdan çok kolay laf alabiliyor. Ve ya da aramin Bozuk olduğu kişiler ortamda imali bana gönderme yaptığında bile hiç farkına varmiyorum birisi o laf sanaydi diye uyarmasa pek ilgili olmuyorum. Sessiz sakin biriyim. eziliyorum son zamanlarda çok zor durumlarda kaldım. Normal konuşma dâhi meseleye dönüşüyor yorucu insanların içindeyim aile apartmanında yaşıyorum. Kısacası nasıl uyanik olurum
Saf veyada iyi niyetli olmanın sıkıntılarını çok defa yaşıyorum çok yoruldum ne yapmalıyım?
Cevapla