Kötü günlerden geçiyorum ve aklima bu aralar ölmek kendimi öldürmek geliyor bu normal mi?

Merhaba bazi sorunlarım var. İs aile ilişki falan hepsi bir anda gelir derler ya öyle oldu. Kendimi psikolojik olarak kötü hissediyorum. Ölmek istiyorm. Ama ailemi düşünüyorum geride kalanları düşünüyorum. Saçmalama diyorum. Sizce ne yapmaliyim destek mi almam gerek

Kötü günlerden geçiyorum ve aklima bu aralar ölmek kendimi öldürmek geliyor bu normal mi?
Cevapla