Gece bommboş bir caddede sevgiliyle/eşle elele gezinme ihtimalinin muhteşemliği bile, az insan çok huzur dedirtmiyor mu?

#selamgençlik ☕☕
#İnsanlar uyuduklarında daha da güzelleşiyor dünya.. O yüzden gece uyumayı alabildiğine erteliyorum..
#KişilikKarakter
#tubasueda 🍀🖤🗝️
Gece bommboş bir caddede sevgiliyle/eşle elele gezinme ihtimalinin muhteşemliği bile, az insan çok huzur dedirtmiyor mu?
Gece bommboş bir caddede sevgiliyle/eşle elele gezinme ihtimalinin muhteşemliği bile, az insan çok huzur dedirtmiyor mu?
Cevapla