Onu kendi haline bıraksam 1 hafta 10 gün falan hiç arayıp sormaz. Hiç buluşalım demiyor ben devamlı buluşalım diyorum o bahane uyduruyor 1 buçuk aydır buluşmadık o ise hiç buluşalim demiyor hep bahanesi var. Aramıyor aradığımda da açmıyor. 3-4 günde bur 5 dk konuşuyoruz. Hiç beni özlemiyor da yalan söylüyor özledim diye. Mesaj atıp trip atarsam kızarsam kavga edecek olursam hiç muhatap olmuyor cevap bile vermiyor kendi kendime kavga etmiş gibi oluyorum. Terkediyorum sonra 1 hafta 10 gün falan geçince arıyor özür diliyor bahaneler sıralıyor ve bir daha olmayacak diyor. Ama affedince tekrar ediyor.
Önceden böyle değildi ilişkinin başında çok ilgili ve şefkatliydi sevgi doluydu. Artık öyle değil ama ayrılmak da istemiyor. Yedektemiyim diye düşünüyorum ama büyuk yeminler ediyor tepki gösteriyor, " Ben öyle bişey yapmam" diyor.
Peki yalnız bir erkek niye sevgilisinden bu kadar uzak durur ve ilgisizleşir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Belki sıkıntıları vardır öğren eğer sıkıntıları yoksa aklını karıştıran biri olabilir
Sıkıntıları varmış ama bana hiç anlatmiyor. Sorsam da bana içinı dökmüyor hep sonra diyor. Miras dava durumlari var, onlara gidiyor bişey demiyorum, hastalaniyor bişey demiyorum. Ama bir diş sorunu için benle 1 ay görüşmüyor , sonra belim ağrıyor diyo buluşmayi iptal ediyo yine 1 ay görüşmüyo
Sana kendini yakın hissetmiyordur benim sevgilimde ilk zamanlar sıkıntıları olsa söylemiyordu uzak ve soğuk davranıyordur birgün canıma tak etti sordum dedim ben senin neyinim ya bana hicbirseyini anlatmıyorsun kendini bana hiç mı yakın hissetmiyorsun dedim ondan sonra zamanla sevgilim bana dertlerini anlatmaya başladı ama senin sevgilin biraz sıkıntılı beli dişi ağrıyor diye buluşmayı iptal ediyorsa farklı durumlar vardır
Başkası var galiba , her ne kadar inkar etse de , "tövbeee ben öyle bişey yapmam!" dese de bütün belirtiler bunu gösteriyor maalesef
Şöyle rahatsiz olduğun konuları dile getir sakin bir şekilde eğer bu şekilde devam edersen ben kendimi değersiz hissetmeye başladım oyuzden bu ilişkiyi bitirmek istiyorum de eğer çabaladığını görürsen ozamn başkası olmadığını anlarsın eğer çabalamıyorsa ayrılalım derse ozamn vardır
Ayrılalım demiyor, haklisin diyor düzeleceğim söz diyor ama yine aynini yapiyor
Kafası karışık herhalde ne yaptığını bilmiyor değersiz hissettiriyorsun bu şekilde olmaz
Söyledim kaç kez, değersizlik duygusu yüklüyorsun dedim, mutsuz oluyorum dedim, bu yaptiğin saygisizlik dedim, ben sana hep saygi duyuyorum ve aynini hakediyorum dedim. Dinliyor hak veriyor ama birkac gün sonra yine ayni oluyor
Ozman sınır cız sen bana düzgün davranana kadar beni arama kendini düzelt ozman ara tekrar konuşalım de
Başkalarıyla flörtlesiyor
Beni niye yedekte tutuyor? Insanda biraz Allah korkusu olur
Allah yok ksksksj abi lütfen herşeyi dine bağlamayin olay karakter olay yuzsuzluk
Allahin varliğini öğrendiğinde çok geç olacak
Yokluğuna emin olmam yıllar sürdü
Nasıl emin oldun?
Uzun sürer anlatmam olaylara mantık çerçevesinden bak , birde dinlerin kökenine in hepsinin birleştiği bir yer var
Dinlerin kökeni zaten birdir. Din tektir ve ilk insandan beri vardir. Arkeolojik kazilar da bunu gösteriyor
İlk insan? Adam mı? Evrime de inanmıyorsun demektir bu
Evrim teorisi çürüteli çok oldu sen daha evrim mi diyorsun?
Ne zaman çürütuldu? Birkaç boş argüman böyle güçlü bir teoriyi çürütmeye yetmez
Teori adı üstünde kanitlanmamış tahmin demektir. Karşıt binlerce bilimsel ıspat sunuldu. Ayrica Big Beng ile de evrenin büyük bir patlamayla oluştuğu ıspatlandı. Süper atom ya da tanrı parçaciği nedir hiç duydun mu? Bilimsel olan hiçbişeyden haberin yok
Kral ben İstanbul üniversitesi fizik bölümü okuyorum bana mj anlatiyorsun W bozonunu Super atom ne süper pozisyon desen neyse tekillikten haberin yok şimdi tutturmuşsunuz big bang tanrının yaratma biçimi diye katrilyonlarla Evren kartilyonx katrilyon tane gezegen varken kendini tek sanmak gibi bu
Fizik öğrencisinin havasına bak😂 kaçıncı sinifsin ergen seni?
Benim kardesım de fizik öğretmeni. Ben de Avukatım. Bilmem anlatabildim mi? Bilimsel yayin dergilerine ortaokul yillarimdan beri aboneyim. Kimle tartışıyorsun sen? Anlat bakalim genel görelelik kuramini desem anlatamazsin 😂
Süper atom yazdın, tanrı parçacığıni anca makale başlığında görüp yazdın
E= m. c2
Bunu anlatmazsam zaten pu bana
Enerji= kütle çarpı ışık hızının Karesi cisimlerin hızı arttıkça kütlesi azalır ışık hızına ulaşmak kütleyi sıfırlar
Işık hızı değişmezdir bu da kütlenin enerjiye göre değişmesi demektir öyle iki makale okuyarak gelme bana
Bilim insanlarınin araştırmalarj sonucu w bozonu bulundu daha nasıl yönetilip üretileceği bilinmiyor tüm enerji dalgalarına etkisinden dolayı tanrı parçacığı olarka adlandırıldı
Big bangda yer alan tekillikten önce ne vardı açıklarsan benden daha iyi olduğunu kabul edeceğim
Süper atom vardı ne olacak
Öyle bir şey yok o ne
Hee canım sen yok deyince her şey yok oluyor. Ben de yokum sen de yoksun, bu site de yok, bu telefon da yok 😂
Harbi yok aynı tür atomların yanyana yakın durmasıyla oluşur o da zaten altparcacigi atomdur bungggddc hiçbirseyi kanıtlayamazsin çünkü sunduğun argümanlari da bilimsel yollarla keşfettik aç kitabını oku kadınların eğitilmesi kapanması erkeklere verilecek huriler dışında bir şey yazıyor mu jgddghv
Sen gerçekten kuranı hiç okumamişsin, ama okumuş gibi davranarak cehaletini örtmeye çalişiyorsun. Yazik sana
Kral haklısın ben cahilim kral pasa Allah pey hepsi sensjn sal beni
Tam sevdiğim ilişki türü.
Terkettim, galiba başkasiyla çıkmaya başlıycam
Hayırlı olsun.
Hayır
Neden
Diyemeyiz.
Neden?
İlgisizliğin tek sebebi başka birisi olabilir mi yani? Sana olan ilgisi azaldı diye arta kalanı başkasına veriyor diye bir çıkarım yapılamaz.
Ayrilsin madem yahu, sen görüşmek konuşmak istemediğin hep bahane uydurduğun mesaj bile atmak istenediğin kizdan niye ayrilmazsin?
Bazen olmuyor. İnsan sebepsiz yere bir anda soğuyor uzaklaşıyor ama bunu dile getirmiyor bazen de çakallık yapıyor o ayrılsın ki suçu bana atmasın diye.
Ben ayrildim kaç kez, ama o tekrar arayip özür diledi barismak istedi. Çünkü ben yerden göğe kadar hakliyim.
Evetshsh
Başka biri olma ihtimali yüksek
Aldatılıyosum bence