Bir erkek hayatındaki kadına hiç ilgi göstermiyorsa kesinlikle başkası vardır diyebilir miyiz ?

Onu kendi haline bıraksam 1 hafta 10 gün falan hiç arayıp sormaz. Hiç buluşalım demiyor ben devamlı buluşalım diyorum o bahane uyduruyor 1 buçuk aydır buluşmadık o ise hiç buluşalim demiyor hep bahanesi var. Aramıyor aradığımda da açmıyor. 3-4 günde bur 5 dk konuşuyoruz. Hiç beni özlemiyor da yalan söylüyor özledim diye. Mesaj atıp trip atarsam kızarsam kavga edecek olursam hiç muhatap olmuyor cevap bile vermiyor kendi kendime kavga etmiş gibi oluyorum. Terkediyorum sonra 1 hafta 10 gün falan geçince arıyor özür diliyor bahaneler sıralıyor ve bir daha olmayacak diyor. Ama affedince tekrar ediyor.

Önceden böyle değildi ilişkinin başında çok ilgili ve şefkatliydi sevgi doluydu. Artık öyle değil ama ayrılmak da istemiyor. Yedektemiyim diye düşünüyorum ama büyuk yeminler ediyor tepki gösteriyor, " Ben öyle bişey yapmam" diyor.

Peki yalnız bir erkek niye sevgilisinden bu kadar uzak durur ve ilgisizleşir?

Bir erkek hayatındaki kadına hiç ilgi göstermiyorsa kesinlikle başkası vardır diyebilir miyiz ?
Cevapla