Tanıdıklarınızın yanında gaz kaçırsanız utanır mısınız?

Böyle bir şey başıma gelince dünyam başıma yıkılıyor sanki çok kötü bir şey olmuş gibi, kendimi pis hissediyorum
Tanıdıklarınızın yanında gaz kaçırsanız utanır mısınız?
Cevapla