Sadakatsizliğin sebebi ruhsal sağlığımızdan kaynaklanıyor olabilir mi?

Merhabalar, bu konu üzerinde çok düşünüyorum. Ben sadakatsiz bir insanım. Sadakatsizlikten kastım başka bir erkeğe gitmek değil. İlişkilerde sıkılıp tekrar kendime yöneliyorum. Bitirmek zorunda kalıyorum. Üzeceğimi hissederek daha fazla iz bırakmamasını sağlamaya çalışıyorum açıkçası. Bunun sebebini hep merak ediyorum. Acaba psikolojik bir rahatsızlık olabilir mi? Asla karşımdaki insanda suç bulmadım, karşıma hep standartlarımdan yüksek insanlar çıktı ama ne kadar sevsem de ilişkiyi yürütemiyorum, karşımdakine bağlı kalamıyorum. Psikolojik rahatsızlıksa bunun bir tedavisi var mıdır acaba?

Sadakatsizliğin sebebi ruhsal sağlığımızdan kaynaklanıyor olabilir mi?
Cevapla